Komary - Pomocy !!!

1. Data: 2000-08-15 17:11:16

Temat: Komary - Pomocy !!!
Od: "Fins" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio okropnie mnie pogryzly komary (mam okolo 60(!) ukaszen na dloniach)
,probowalem juz prawie wszystkiego i nic nie pomaga !!!
Wszystkie panthenole żele itp. nie daja prawie nic
jedyna co pomaga to lodowata woda ,ale to najwyzej na 10-15 minut.

prosze o pomoc bo ja juz nerwowo nie wytrzymuje !!!

p.s. ide se rece woda polac :))

2. Data: 2000-08-15 20:54:35

Temat: Re: Komary - Pomocy !!!
Od: l...@m...com szukaj wiadomości tego autora

In article <UQem5.21693$FO3.531800@news.tpnet.pl>,
"Fins" <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Wszystkie panthenole żele itp. nie daja prawie nic
> jedyna co pomaga to lodowata woda ,ale to najwyzej na 10-15 minut.

Jesli masz dostep do chloru przeznaczonego na uzytek domowy (jest juz
odpowiednio rozcienczony, ale w jakich proporcjach, to nie wiem), to
wystarczy jedna aplikacja. Efekt gwarantowany jesli stosuje sie go
zwlaszcza bezposrednio po ukaszeniu. Nietypowe, ale skuteczne, za
porada pewnej osoby, ktora zawodowo przebywa w plenerze.
P.s. Moze ta Twoja reakcja ma jednak cos z alergii?

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

3. Data: 2000-08-15 21:32:25

Temat: SV: Komary - Pomocy !!!
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Fins <f...@p...onet.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:UQem5.21693$FO3.531800@
news.tpnet.pl...
> [...]
> jedyna co pomaga to lodowata woda ,ale to najwyzej na 10-15 minut.
>
> prosze o pomoc bo ja juz nerwowo nie wytrzymuje !!!

zglos sie szybko do lekarza po srodek (doustny) p.uczeleniom. Jesli
masz w apteczce hydrokortizon w kremie, to posmaruj, ale nie pomoze to
tak szybko, jak tabletki...
pozdrawiam, magda

4. Data: 2000-08-15 22:54:40

Temat: Re: SV: Komary - Pomocy !!!
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk napisał(a):

> [...]
>
> zglos sie szybko do lekarza po srodek (doustny) p.uczeleniom. Jesli
> masz w apteczce hydrokortizon w kremie, to posmaruj, ale nie pomoze to

Albo Flucinar ( maść)

Kaja

5. Data: 2000-08-16 12:33:10

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Busk <m...@h...com> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:966375151.321855@news2.
cybercity.dk...

> [...]
>
> zglos sie szybko do lekarza po srodek (doustny) p.uczeleniom. Jesli
> masz w apteczce hydrokortizon w kremie, to posmaruj, ale nie pomoze

jeszcze jednym dobrym srodkiem na pojedyncza ugryzienia (reakcje
alergiczne) sa oklady z sody oczyszcz. (1/2 - 1 lyz na pol szkl wody).
przechodzi bardzo szybko. Skoro masz jednak 60 ugryzien, to bez wizyty
u lekarza sie nie obejdzie....

/mb

6. Data: 2000-08-18 12:23:25

Od: Marta Dmitruk <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> From: "Fins" <f...@p...onet.pl>
> Newsgroups: pl.sci.medycyna
> Date: Tue, 15 Aug 2000 17:11:16 GMT
> Subject: Komary - Pomocy !!!
>
> Ostatnio okropnie mnie pogryzly komary (mam okolo 60(!) ukaszen na dloniach)
> ,probowalem juz prawie wszystkiego i nic nie pomaga !!!
> Wszystkie panthenole ?ele itp. nie daja prawie nic
Wiesz, sprobuj zwyklego talku lub pudru (może byc w kamieniu lub plynie).
Ratowalam sie tak po pogryzieniu przez te male paskudztwa, czyli ,,moszki"
Marta

praca w Norwegii
Wolna dygresja na temat DO.
Wagi do pomiaru zawartości tkanki tłuszczowej
Otworzenie sklepu zielarsko-medycznego
Mało plemników .