czym przykleic folie ?

1. Data: 2000-05-16 10:10:35

Temat: czym przykleic folie ?
Od: "Magda" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzamy wybudowac maly zbiornik wodny na naturalnej gladkiej
skale o ksztalcie rowni pochylej.Ze szczytu skaly chcialabym puscic maly
strumyczek .I teraz pytanie ,czym przykleic folie i jak ja ukryc ,zeby nie
byla widoczna.Musimy ja przykleic dosyc wysoko zeby strumyczek wplywal do
zbiornika ,moze macie jakies ciekawe pomysly?
pozd Magda Hellsten

2. Data: 2000-05-16 13:08:03

Temat: Re: czym przykleic folie ?
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

jesli skala, to po co folia?? moze wystarczy dluto i mlotek, zeby pomoc
troche uksztaltowac teren? skalne jeziorko...mniam!
Dorota

3. Data: 2000-05-16 13:22:45

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli skala, to po co folia?? moze wystarczy dluto i mlotek, zeby pomoc
> troche uksztaltowac teren? skalne jeziorko...mniam!
pare odwiertów i troche dynamitu raczej, ale pomysl ekstra
pozdr Jerzy

4. Data: 2000-05-16 13:34:16

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 15:22 00-05-16 +0200, you wrote:
>pare odwiertów i troche dynamitu raczej, ale pomysl ekstra
>pozdr Jerzy

Po preczytaniu o mlotku i dlucie pomyslalem o okularach ochronnych.
Przy Twoim rozwiazaniu potrzebne jeszcze sa trampki i nauszniki.
Pozdrawiam Juras.

5. Data: 2000-05-16 17:17:42

Temat: SV: czym przykleic folie ?
Od: "Magda" <p...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

> Po preczytaniu o mlotku i dlucie pomyslalem o okularach ochronnych.
> Przy Twoim rozwiazaniu potrzebne jeszcze sa trampki i nauszniki.
> Pozdrawiam Juras.

No tak,to moze ja od razu zjezdzalnie wodna sobie wyrzezbie:))
Chodzi mi o to ze skala konczy sie gdzies gleboko z ziemi (raczej nie bede
kopac 20 metrow dziury) ,pod skala na tej ziemi ma byc zbiornik z woda i
roslinkami ,do skaly powinnam dokleic folie ale czym??? jest jakis
klej?gdzies przeczytalam ,ze taka folie mozna na wierzchu obkleic glina i
rzucic na to kamyczki ,zeby naturalnie wygladalo ale czy glina nie rozpusci
sie przy strumieniu wody?
pozd Magda Hellsten

6. Data: 2000-05-16 20:33:26

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bede>kopac 20 metrow dziury) ,pod skala na tej ziemi ma byc zbiornik z woda
i>roslinkami ,do skaly powinnam dokleic folie ale czym??? jest jakis

Gdybym ja miał to zrobić, to spróbowałbym zrobić najpierw poziome nacięcie w
skale o głębokości 4-5cm (szlifierką kątową), kilka cm nad powierzchnią
gruntu, i trochę pod kątem spadku. Do nacięcia włożyłbym folię, a potem
zalał to żywicą np. epoksydową, albo inną z utwardzaczem (np. UZIN, bo
nietoksyczna), Aby ukryć spojenie wystarczy położyć kilka kamieni,
ewentualnie w fazie mieszania żywicy dodać do niej drobnego żwirku z
piaseczkiem.
Tylko najpierw trzeba wypróbować jak działa dana żywica na daną folię!!! bo
ja nie wiem co tam w Norwegii sprzedają:-).

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

7. Data: 2000-05-17 07:53:39

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybym ja miał to zrobić, to spróbowałbym zrobić najpierw poziome nacięcie
> skale o głębokości 4-5cm (szlifierką kątową), kilka cm nad powierzchnią
> gruntu, i trochę pod kątem spadku. Do nacięcia włożyłbym folię, a potem
z ust mi wyjąłeś, brawo!

> [...]
> nietoksyczna), Aby ukryć spojenie wystarczy położyć kilka kamieni,
> ewentualnie w fazie mieszania żywicy dodać do niej drobnego żwirku z
tak ale wówczas należałoby wykonać całość z laminatu,

> Tylko najpierw trzeba wypróbować jak działa dana żywica na daną folię!!!
bo
> ja nie wiem co tam w Norwegii sprzedają:-).
nawet nie próbuj, do folii tylko silikon, są takie bardzo odporne [wodo i
temp.] nawet od -50 do +70 st C

Pozdrowienia, Jerzy

8. Data: 2000-05-17 09:22:30

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze ze upal wam zaszkodzil,

> z ust mi wyjąłeś, brawo!
chcesz zniszczyc skale i na jej miejsce wpakowac plastik i beton?
A co pomysla o tobie Twoje dzieci jak za pare lat zechca zrezygnowac z
tego strumienia?

Przypomina mi to zachowanie nowobogackich, ktorzy dorobili sie handlujac
bananami i czyms jeszcze a teraz wycinaja 100 letniego deba bo akurat w
tym miejscu ma byc garaz.

D.P.

9. Data: 2000-05-17 09:32:52

Temat: Odp: czym przykleic folie ?
Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile wiem, to nie ma dostępnego kleju do folii pcv. Najpewniejsze złącze
daje zgrzewanie, ale w Twoim przypadku nie ma do czego zgrzać.
Powinnaś pomyśleć o przymocowaniu folii w sposób mechaniczny. np wzmocnić
obrzeże dogrzewając paski grubszej folii i przykręcając poprzez cienki
płaskownik do otworów wywierconych w skale.
Andrzej

10. Data: 2000-05-17 10:04:25

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze ze upal wam zaszkodzil,
człowieku napij się czegoś zimnego i ochłoń trochę, ja siedzę od pn i jest
całkiem znośnie.

> z ust mi wyjąłeś, brawo!
chcesz zniszczyc skale i na jej miejsce wpakowac plastik i beton?
przeczytaj dokładnie, nikt tu nic nie niszczy,

A co pomysla o tobie Twoje dzieci jak za pare lat zechca zrezygnowac z
tego strumienia?
zrezygnują albo pójdą na swoje i zrobią sobie lepszy,

Przypomina mi to zachowanie nowobogackich, ktorzy dorobili sie handlujac
bananami i czyms jeszcze a teraz wycinaja 100 letniego deba bo akurat w
tym miejscu ma byc garaz.
Ty naprawdę nie wiesz o czym piszesz. I do kogo. Ta skała jest w Norwegii!
a ja tu. Proponuję zacząć lekturę od nowa.
pozdr Jerzy

pytania o trawnik i nie tylko
OT Deszcz a wlasciwie brak wody.
oczko wodne