Sadzenie drzew - odległóść minimalna od granicy

1. Data: 2004-02-25 10:44:52

Temat: Sadzenie drzew - odległóść minimalna od granicy
Od: "Grzegorz Koziara" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie !
Szukałem po archiwach ale nie znalazłem .
Chce posadzic drzewa koło granicy ,jakie sa minimalne odleglosci i przepisy.
dziekuje z góry
pozdrawiam
Grzegorz Koziara

1. Data: 2004-02-25 10:56:26

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Koziara wrote:

> Chce posadzic drzewa koło granicy ,jakie sa minimalne odleglosci i przepisy.
> dziekuje z góry
> pozdrawiam
> Grzegorz Koziara

Przepisy są tylko dla ogrodó działkowych. Dla domów jednorodzinnych nie ma.
Sądze, że rosądnie jest posadzić drzewa tak, by gałezie nie przechodziły
nadmiernie na stronę sasiada. Lepiej nie tworzyć powodu do ewentualnych
konfliktów sadząc za blisko. Dobry sąsiad to skarb.
Wszystko zależy od wielkości drzewa, a więc gatunku i podkładki na
jakiej je zaszczepiono.

Pozdrawiam
Bea

Wykonam instalacje wodne i centralnego ogrzewania , miedziane.
Do użytkowników w pełni zabudowanej zmywarki Bosch
Łazienka- brudne fugi
regipsy i wieszaki
Czy jest jakas strona poswiecona testom sprzetu AGD?