Salata lodowa

1. Data: 2000-09-30 20:58:56

Temat: Re: Salata lodowa
Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Moze mniej wazne, ale np. lenistwo czy brak czasu na zabawe z nozem,
deseczka i wukrecajaca sie na wszystkie strony salata. A tak - raz dwa w
paluszki i gotowe!
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-09-30 21:16:21

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm...
Lenistwo nie jest dla mnie wystarczającym argumentem...
Kroję nie na deseczce, ale już w misce...
Joanna :)))

1. Data: 2000-09-30 22:38:30

Od: k...@k...net (Katarzyna Kulpa) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Sep 2000 23:16:21 +0200, Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl>
wrote:
: Hmm...
: Lenistwo nie jest dla mnie wystarczającym argumentem...
: Kroję nie na deseczce, ale już w misce...

podejrzewam, ze chodzi wylacznie o estetyke - rwana salata jakos naturalniej
wyglada :)

a swoja droga, gdzie sie kupuje dobra salate lodowa? warzywniak kolo domu
takich specjalow nie prowadzi, a w supermarketach widzialam przewaznie
zwiedle (w ogole warzywa supermarketowe bywaja fatalnej jakosci!)

kasica
--
k...@k...net
rzycie sa ciezkie, i nie mozna miec w rzyci wszystkiego (c)grzes

1. Data: 2000-10-02 10:06:06

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:
> Czy jest jakieś racjonalne uzasadnienie przemawiające za tym by nie kroić
> sałaty?
> Ja zawsze sałatę kroję...

Kiedyś obiło mi się o uszy, że sałata coś-tam traci w kontakcie z
metalem.
Możliwe, ze to przesąd, ale wiele takich funkcjonuje w kuchni.

sadyl

1. Data: 2000-10-02 13:26:19

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kiedyś obiło mi się o uszy, że sałata coś-tam traci w kontakcie z
> metalem.
> Możliwe, ze to przesąd, ale wiele takich funkcjonuje w kuchni.
>
> sadyl

No tak...
Ale jeśli by była z tym metalem chociaż odrobina prawdy, to nie można by
sałaty, też wymieszać z żadnym sosem - łyżki są metalowe, ani jeść do
obiadu - sztućce są metalowe...
Nie mówię, że musielibyśmy jeść palcami... Od czego są pałeczki?
Właściwie, to ja umiem się posługiwać pałeczkami, podobnie jak jeszcze
miliard ludzi na tej ziemi... Ale nie wszyscy?
No to jak jest z tym krojeniem sałaty?
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2000-10-02 17:46:55

Od: "F." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Kiedyś obiło mi się o uszy, że sałata coś-tam traci w kontakcie z
> metalem.
> Możliwe, ze to przesąd, ale wiele takich funkcjonuje w kuchni.
>
> sadyl
ale noz z nierdzewnej stali jest ponoc neutralny. Widzialem w amerykanskiej
TV jak facet prowadzacy program kulinarny , a akurat bylo o cezar salad,
kroil salate nozem. Wiec nie jest to chyba karalne ;))
F.

1. Data: 2000-10-03 08:59:11

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik F. <f...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rahrr$6ev0$...@n...news.prodigy.com
> [...]
> TV jak facet prowadzacy program kulinarny , a akurat bylo o cezar salad,
> kroil salate nozem. Wiec nie jest to chyba karalne ;))

No sam napisales, ze to bylo w AMERYKANSKIEJ telewizji.

Jader

1. Data: 2000-10-03 19:36:27

Od: Gruby. < boruta@icbleu-nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Oct 2000 10:59:11 +0200, "Jader" <j...@p...com.pl>
wrote:

>U?ytkownik F. <f...@p...net> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
>napisa?:8rahrr$6ev0$...@n...news.prodigy.co
m...
>amerykanskiej
>
>No sam napisales, ze to bylo w AMERYKANSKIEJ telewizji.
>
> Jader

No co ty , nie wiesz ze AMERYKANCKIE to najlepsze... ;-)
Art.(Gruby )

smalec
" kraby" z piersi kurczaka
"Zdrowie na talerzu "