Salon EXCLUSIVE we Wrocławiu, czyli zrobiłam sobie tipsy

From: duszołap <g...@i...wytnij.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Salon EXCLUSIVE we Wrocławiu, czyli zrobiłam sobie tipsy
Date: Sat, 19 Feb 2005 13:16:58 +0100

W związku z tym, że moje pazurki nie należą do najbardziej kształtnych,
a rosną za to jak szalone, pomyślałam, że zaryzykuję i znów założę żel
na jakiś czas. Wyszukałam sobie ofertę na allegro (nie wiem, co mnie
podkusiło, żeby akurat tam szukać), zadzwoniłam, umówiłam się i we
wtorek poszłam. Obsługa taka sobie, fryzjerka w trakcie latała do kiosku
po lakiery, bo zabrakło (!!!), właściwie to cały czas miałam wrażenie,
że przeszkadzam tipserce w ploteczkach. Ale nic, tipsy zrobiła,
wyglądały całkiem całkiem. Zaraz po mnie do stolika siadła jedna z
pracownik, na poprawki. Tu mnie coś tknęło, bo mówiła, że "wiecznie jej
odpadają" i już któryś raz w tym miesiącu trzeba poprawiać. Ę? No i już
wiem o co chodziło -- pierwsz odprysk żelu miałam już następnego dnia,
oczywiście zalane skórki. Dzisiaj, w sobotę, każden jeden paznokiec jest
już nadwyrężony, mam powietrze pod żelem i coś mi mówi, że do końca
przyszłego tygodnia wszystkie odpadną. Efekt wizualny jest taki, że
lepiej nie mówić. Na żadne poprawki nie pójdę, bo raz, że wróciłam na
moją podrzeszowską wieś i nie wiem, kiedy będę we Wro; dwa -- do tej
tipserki to mnie wołami nikt nie zaciągnie.

Dziewczny -- omijajcie salon Exclusive na Żeromskiego 62 szerokim łukiem!

Karola,
wściekła i z brzydkimi pazurami.

Fortuna to niestała dziwka. | Ka Matu
/Konował/ | roli sze