Scena z 5x2 [uwaga spoilery]

1. Data: 2005-05-23 16:04:56

Temat: Re: Scena z 5x2 [uwaga spoilery]
Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałaś:
> [...]

No ale niech będzie, że miałaś co innego na myśli.

> Ale rozmawiamy tak w ogole czy o tym filmie?

Moje pytanie dotyczyło Twojego twierdzenia. A czego dotyczyło Twoje
twierdzenie?

Ja miałam na myśli " to jest możliwe" (ogólnie).

> Bo jesli chodzi o tego meza akurat - to nie przypuszczam.

Dlaczego ten akurat nie?

BTW, wstawiaj pls MSG ID, bo łatwiej znaleźć oryginalne posty.

elgar

1. Data: 2005-05-23 16:16:49

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika w news:05052317543091@polnews.pl:

> Bo cbnet jest zielony jeśli chodzi o wiedzę na temat kobiet.
> Zapomniał, że romantyczka nikomu nie daje, bo nie ma na to czasu.
> Zbyt jest pochłonięta romantycznymi marzeniami.
> Najgorzej jak ktoś nie wie, a zapomni.

Może "romantyczka" to Czarkowa "dobra żona"? ;)

Natek

1. Data: 2005-05-23 16:22:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natek:
> Czemu "romantyczka"?

Zapomniec sie, stracic glowe, ulec splotowi okolicznosci... itp
ach! jakie to romantyczne! ;)

> Romantyczka ma swoje idee

Eeee-tam, bez przesady. :)

Idee to maja raczej idealistki...
ale te nie puszczaja sie "w ciemno" [tylko] pod wplywem "impulsu".

> a żeby tak się puścić trzeba chyba mieć jakąś wielką pustkę
> w sobie.

Zgadza sie. :)
Jesli kobieta taka wlasnie "pustke w sobie" ma praktycznie non
stop, niezaleznie od sytuacji, to musi to byc romantyczka. :)

--
Czarek

1. Data: 2005-05-23 16:24:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika:
> ... Jak to baba.

Czyli "kazda baba" jest popaprana???

--
Czarek

1. Data: 2005-05-23 16:33:10

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> Typowa kobieta nie zdradza kobiecych sekretów.

... chyba, że wierzy iż jest wyjątkowa i chce aby inni w to równiez
uwierzyli :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-05-23 16:41:29

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet w news:d6svrb$a7u$1@news.onet.pl:

> Zapomniec sie, stracic glowe, ulec splotowi okolicznosci... itp
> ach! jakie to romantyczne! ;)

Z tego co tu czytam to puszczenie się było
jakby beznamiętne - a to nieromantyczne ;)

Natek

1. Data: 2005-05-23 16:45:47

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P.D.:

>... chyba, że wierzy iż jest wyjątkowa i chce aby inni w to równiez
>uwierzyli :)

Następny, co to nie wiedział i zapomniał.
Akurat w to i w tamto, to każda wierzy.

V-V
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-05-23 16:48:30

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet:

>Jesli kobieta taka wlasnie "pustke w sobie" ma praktycznie non
>stop, niezaleznie od sytuacji, to musi to byc romantyczka. :)

Znowu Ci się wszystko pomieszało.
Serio. No niestety. :-)

1. Data: 2005-05-23 16:49:06

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet:

>Czyli "kazda baba" jest popaprana???

Wykorzystaj tę wiedzę!!

1. Data: 2005-05-23 16:52:49

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 May 2005 16:41:29 GMT, Natek wrote in

> cbnet w news:d6svrb$a7u$1@news.onet.pl:

> Z tego co tu czytam to puszczenie się było
> jakby beznamiętne - a to nieromantyczne ;)
>
> Natek

Ty nie czytaj, tylko idź na film :)
Ja nie widziałam, czy tam namiętnie było czy nie. Było ciemno :)

A na serio: scena ma miejsce wiesz kiedy, natomiast żona wraca do pokoju
hotelowego zdaje się rano... Jak późno wyszli z wesela? Czy była to bardzo
krótka letnia noc? Czy może w miarę rozwoju "akcji" nie było jej aż tak
spieszno wracać?

No i z jakiegoś powodu nie krzyczała, ani nie groziła, kiedy ją nieznajomy
zamknął w uścisku. Czy to jest beznamiętne? No ja nie wiem. Poniekąd
dlatego to się stało - ona była roznamiętniona po weselu :)

elgar

need help
Czy mógłby mnie ktoś uspokoić?
Czy ta kartka ma podtekst?