Scena z 5x2 [uwaga spoilery]

1. Data: 2005-05-28 09:38:20

Temat: Re: Scena z 5x2 [uwaga spoilery]
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:d796ds$ru8$1@julia.coi.pw.edu.pl...
>->J.E. Veronika<- d6vkgj$2fb$...@n...news.tpi.pl naszkrobal(a):

> Sztuka docierania w najgłębsze VarstVy, polega na intuicyjnym ustaleniu
> proporcji "chwili", kiedy to dmuchawiec w oka mgnieniu staje sie
> "nie_dmuchawcem". Jeżeli te "chwile" występują w [dojrzale
> przewidywalnych] punktach "w" indywidualnych wy[p/b]aczeń partnera (i
> odwrotnie), to mamy UNIK. Jeżeli nie. To mamy ŚLIWĘ.

Czekaj ...
Czy ty mówisz może o sztuce wciskania sztyletu między smocze
łuski ?

A może o sztuce tracenia głowy przy pachnącej modliszce ? ;)

1. Data: 2005-05-28 14:05:30

Od: gazebo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

">>>LM<<<" wrote:

> ona wraca po tym zajsciu do meza i mowi mu od razu, ze go kocha :))) to juz
> w ogole porazka...

przytulila sie po spelnieniu :)
--
careful with that axe Eugene!

1. Data: 2005-05-28 21:39:02

Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Redart<- d79e6k$2s9$...@n...onet.pl naszkrobal(a):

> A może o sztuce tracenia głowy przy pachnącej modliszce ? ;)

A Ty na film, czy może do kina? ;)

TT

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

1. Data: 2005-05-28 21:54:31

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:d7aoch$bll$1@julia.coi.pw.edu.pl...
>->J.E. Redart<- d79e6k$2s9$...@n...onet.pl naszkrobal(a):

> A Ty na film, czy może do kina? ;)

Nie stawiaj mnie w tak trudnej sytuacji, życie samo mnie tak strasznie
rozdwaja, że ledwo czuję, że stoję na DWÓCH nogach. Tzn. widzę, że stoję,
ale wczuć się w obie naraz ...

Ostatnio wciągnąłem ksiażkę - "Lśnienie" Stephena Kinga.
Tam właśnie było coś z tych klimatów - zwierzęta wycięte z żywopłotu.
Jak człowiek spogladał na któreś ze zwierząt z placu zabaw dla dzieci, to
mu się wydawało, że zwierzę jest w innym miejscu, niż poprzednio.
Nie można było jednak uchwycić ich w ruchu.
Najgorsze było zaś to, że z danego punktu obserwacyjnego nie można było
objąć wszystkich zwierząt naraz, więc człowiek był skazany
na paniczne przerzucanie wzroku. A zwierzaki, niby zastygłe w wyciętej
pozie żywopłoty - coraz bliżej i bliżej, powoli odcinały odwrót ...

No więc ja na swój film oczywiście ... ;)

1. Data: 2005-05-29 06:56:51

Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

Filip:
> [...]

TT:

Filip:
> Nie stawiaj mnie w tak trudnej sytuacji, życie samo mnie tak strasznie
> rozdwaja, że ledwo czuję, że stoję na DWÓCH nogach.
/.../
> No więc ja na swój film oczywiście ... ;)

Ja też ;)

Patrz:
http://www.dvd.cz/dvdmag/images/Arwen.JPG

TT

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

1. Data: 2005-06-06 21:36:29

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkodnik"tycztom"

> Patrz:

jest tu taki zainteresowany, też.

A wszystko pasuje?

Fryz i kolor oczu?

I jaja?

tak?

ett

1. Data: 2005-06-06 21:41:43

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar_mail" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> On Fri, 27 May 2005 00:25:51 +0200, cbnet wrote in

> A myślałam, że będzie o shinkansen :))
> Jak o wojsku, to ja już sobie idę :)
>
> elgar

Też Twierdzę że Czarek "dał du..". :-))

Aż, uściskałbym Natkę ;-))

ett

Przesadzam, choć natkę uścikać mogę :-))

1. Data: 2005-06-06 21:43:39

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patix" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Do roboty!!!
ett

1. Data: 2005-06-06 21:48:14

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoje wynurzenia skrócę do...

> Można więc sugerować, że rozmawialiście o własnej akceptacji dla
> samych siebie.

Rozważyłeś?

ett

1. Data: 2005-06-07 06:53:41

Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote in message ...

>Użytkownik "patix" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>Do roboty!!!

no podziwiam Twoj talent multinstrumentalisty :))))
kazdy instrument odp. pobudzony

to oniesmiela

wiesz ,ze ja mam problemy nawet z
losowo wybranymi cymbalkami
a o saksofoanch nawet nawet nie mysle
:))))

Odkrecam kran z woda i kropelki pedza do wanny
przepychaja sie kombinuja walcza o lepsze miejsce.
Wiruja kotluja sie - bija piane - jak to kropelki.
Jednak co by nie kombinowaly i tak koncza w odplywie
:)))
Z tego punktu widzenia - ta ich swoboda/inicjatywa/aktywnosc
sluzy szybszemu/sprawniejszemu procesowi splywu.

Wzywasz do aktywnego rozpylania bo splyw zbyt
spokojny/monotonny ???
:)))))

zdrowko
patix