Sernik na zimno - Help!

1. Data: 2002-09-11 09:14:17

Temat: Re: Dzięki i OT o jajkach
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka sekund.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2002-09-11 13:25:34

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miranka <a...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:alll4d$hhl$...@n...gazeta.pl...

> Napiszcie coś pocieszającego. W przepisie Agaty
> białek już co prawda nie ma, ale są surowe żółtka, tak samo jak w moim
> starym. I co tu zrobić?
> Anka - której zdecydowanie przeszkadza nadmiar wiedzy o zagrożeniach

Zapomnialam dodac, ze zoltka z cukrem mozna ubic na goraco, tzn. doprowadzic
do temp.ca 70st.C i ostudzic przed dodaniem do czegokolwiek. Ja osobiscie
mam na przemian napady jajkoleku (przed salmonella), np. w czasie upalow, i
umiarkowanej olewki. Z zasady wyparzam przed uzyciem ale rzeczywiscie
preferuje przzepisy z dobijaniem zarazy na goraco.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-09-11 14:40:32

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Solon" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> umiarkowanej olewki. Z zasady wyparzam przed uzyciem ale rzeczywiscie
> preferuje przzepisy z dobijaniem zarazy na goraco.

Nooo, to już mi lepiej:)) Bo po przeczytaniu tego Twojego przepisu to nam
solidnie ślinka pociekła. Biorę się do roboty, bo składniki czekają od
wczoraj.
Pozdrawiam,
Anka

Kuchnia żydowska