Serwis, Lista dyskusyjna na http://www.polscy-lekarze.net/ - zyczliwa uwaga

1. Data: 2001-09-06 14:59:19

Temat: Serwis, Lista dyskusyjna na http://www.polscy-lekarze.net/ - zyczliwa uwaga
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytalem te strony ktore sa publiczne i mam jedynie serdeczna prosbe
do jej moderatorow-autorow o uzywanie polskiej czcionki.
Przeciez ta grupa, serwis jest skierowany do polskich lekarzy i
polonijnych
i nie ma potrzeby aby utrwalal mniemanie, ze uzywanie polskich czcionek
w internecie
jest niemozliwe.

Co wiecej, o ile glowne strony, zolta strona, zostala napisana bez
uzycia polskich czcionek
http://www.polscy-lekarze.net/index1.html
a strona glowna nie zawierala kontrowersyjnych wyrazow,
to juz nastepne sa pisane z uzyciem polskich znakow.
http://members.nbci.com/lekarze/komunikaty/
i wygladaja bardzo interesujaco i elegancko.

PS.
Prosze nie odbijac pileczki czemu sam nie uzywam na usenecie polskich
czcionek.
Poniewaz na usenecie istnieje bardzo duzo systemow kodowania i czytniki
moga sobie nie radzic z polskimi znakami, drukujac krzaczki.

Ale przegladarki www radza sobie doskonale z dekodowaniem polskich
czcionek
czego dowodem jest sam ten serwis na niebieskich stronach.

z powazaniem i zyczac pomyslnosci i dalszego rozwoju dla tego serwisu
Jacek

2. Data: 2001-09-08 09:31:03

Od: "Michal P." <d...@p...knurow.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Poniewaz na usenecie istnieje bardzo duzo systemow kodowania i czytniki
> moga sobie nie radzic z polskimi znakami, drukujac krzaczki.

Bzdura.

Oficjalnym standardem jest ISO-8859-2 i jego nalezy uzywac. W ten sposob
upewniamy sie, ze uzytkownik japonskiej wersji netscape navigatora 4.47 w
Izraelu pod X Windows ma szanse odczytac nasza strone poprawnie.

--
[ Michal Pasternak d...@l...t1.pl +48606570000 ]
[ sklepy internetowe, bazy danych, programy na zamówienie ]

3. Data: 2001-09-08 10:12:54

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal P. napisał:

> [...]
> upewniamy sie, ze uzytkownik japonskiej wersji netscape navigatora 4.47 w
> Izraelu pod X Windows ma szanse odczytac nasza strone poprawnie.

Przedpiszcza nie stosuje sie do standardu, zatem nie powinien sie wypowiadac
o jego uzywaniu.
plonk
EOF

masc na hemoroidy bez recepty