Się witam:)

następny post »
From: Gonia J <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Się witam:)
Date: Fri, 20 Apr 2012 16:34:38 +0200

Spadło na mnie szczęście/nieszczęscie (zależy, jak na to spojrzeć:) )
posiadania działki. I pewnie bym się tego szczęścia wyrzekła, ale...
1. krokusy
2. tulipany
3. przebiśniegi
4. różne takie niebieskie, śliczne.
to wszystko jest w trakcie wyłażenia teraz:)
5. potworna kupa śmieci prawie pod płotem, co aż się prosi o skalniak.
6. drzewa morelowe, a ja uwielbiam morele
7. pod innym płotem maggi rośnie
8. wszędzie pęta się dzika truskawka
9. wreszcie mam gdzie posadzić jedną taką śliczną jabłonkę, co jest
niziutka, płaska z góry i ma bajkowo czerwone jabłka. Nieważne, czy smaczne.
Minus są dwa - po pierwsze, nienawidzę grzebania w ziemi:) To znaczy tak
do tej pory myślałam, teraz myślę, że nienawidzę zakwasów:) Ustrojstwo
jest potwornie zaniedbane. Po drugie, nie jest nad wodą, ale to już inna
bajka.
Jest jednak szansa, że się uzależnię...
Ale o samej działce jako takiej nie wiem nic, nie odróżniam chwasta od
szlachetnej roślinki, nie wiem, co i kiedy, więc pewnie będę zadawała
potworną ilość głupich pytań. Co, mam nadzieję, będzie mi wybaczone:)
pozdrawiam
G.