Sitowie

1. Data: 2000-05-17 10:34:20

Temat: Sitowie
Od: Pawel Budkiewicz <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Jestem szczesliwym posiadaczem dzialki na ktorej rosnie sobie sitowie.
Niestety mimo, ze bardzo ladnie wyglada, to chcialbym sie pozbyc tej
roliny z mojej dzialki.
Czy ktos moze wie jak mozna skutecznie sie pozbyc sitowia?

Pawel Budkiewicz

2. Data: 2000-05-17 12:42:15

Temat: Re: Sitowie
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem szczesliwym posiadaczem dzialki na ktorej rosnie sobie sitowie.
a działka to była łąka, podmokła [bo chyba nie bagno]?

> Niestety mimo, ze bardzo ladnie wyglada, to chcialbym sie pozbyc tej
> roliny z mojej dzialki.
> Czy ktos moze wie jak mozna skutecznie sie pozbyc sitowia?
zacznij od sprawdzenia melioracji w okolicy, czy jest odpływ wody, jak
wysoki jest poziom wód gruntowych i obniżaj go jak możesz [dreny]
pozdr Jerzy
PS
reszta to już rzecz prosta.

3. Data: 2000-05-18 06:46:49

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 14:42 00-05-17 +0200, you wrote:
> [...]
>zacznij od sprawdzenia melioracji w okolicy, czy jest odpływ wody, jak
>wysoki jest poziom wód gruntowych i obniżaj go jak możesz [dreny]

Tak zwlaszcza jak cala okolice zamienisz w pustynie.
Juras

4. Data: 2000-05-21 20:21:25

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak zwlaszcza jak cala okolice zamienisz w pustynie.
> Juras
wbrew pozorom, zrobienie pustyni nie jest takie proste, ale...
mozna zrobic wglebiony sataw, itd.
pozdr Jerzy

nornice
FIRMA OGRODNICZA GOLDEN GLOBE
Jest susza - braki węża ogrodniczego (posiadamy jeszcze wąż 1")
trawnik c.d.
tuja-sadzenie