Jest susza - braki węża ogrodniczego (posiadamy jeszcze wąż 1")

1. Data: 2000-05-16 19:03:36

Temat: Jest susza - braki węża ogrodniczego (posiadamy jeszcze wąż 1")
Od: "Marecki" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko dla grubowiczów proponujemy resztę węża 1" do nabycia w naszej firmie w cenie
którą stosujemy tylko na export. - Taki drobiazg od naszej firmy a pewnie niejednego
ucieszy w dobie kolejek firm do węża.
Oferta ważna do 30 maja 2000.
Na hasło "grupa-ogrody" zostanie podana specjalna cena i możecie Państwo nabyć w
naszej firmie wąż w rolkach 20,25,30,50m średnicy 1" (tylko ten pozostał obecnie.)

Prosimy wcześniej o telefon (0-22) 7513016 - TYLKO do godz. 15.00 ! Warszawa

Jeżeli ktoś z Niemiec ma kontakty z firmą produkującą wąż to potrzebujemy ilości
3/4" - 300.000 m
5/8" - 250.000 m
1/2"- 150.000 m
Oferty tylko na adres e-mail.

***********Pozdrawiamy

http://www.webmedia.pl/marolex
Opryskiwacze ogrodnicze MAROLEX - producent
e-mail: p...@g...com

3. Data: 2000-05-17 07:02:01

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i prosze... ktos zarabia na suszy! Nie ma tego zlego... ;-)
ale dają dobrą cenę,
pozdr Jerzy

4. Data: 2000-05-17 07:45:52

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez przesady. Po co komu waz calowy jak zupelnie wystarcza 1/2?
Pozdr.
Grzegorz

Jerzy napisał(a) w wiadomości: <8ftg52$ocn$1@sunsite.icm.edu.pl>...

5. Data: 2000-05-17 08:16:26

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" napisał w wiadomości
> Bez przesady. Po co komu waz calowy jak zupelnie wystarcza 1/2?

Jak to po co? Wiekszym przekrojem plynie wiecej wody. Wtedy u sasiadow
bedzie mniejsze cisnienie i moze cos im wyschnie-:)))))
Jurek

6. Data: 2000-05-17 08:46:06

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Ma wiekszy przeplyw i mozesz dac kilka rozgalezien.
O ile Ci pompa wydoli.
Juras

7. Data: 2000-05-17 09:55:17

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez przesady. Po co komu waz calowy jak zupelnie wystarcza 1/2?
> Pozdr.
> Grzegorz
Ja mam 1/2 i nie wystarcza,
ile węży 1/2 potrzeba na 1/1 aby uzyskać ten sam wydatek wody przy tym samym
ciśnieniu wody? Ja policzyłem i już zamówiłem.
Pozdr Jerzy

8. Data: 2000-05-17 10:50:38

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje sie, ze masz niskie cisnienie albo... wysoka prowizje ;-)
Pozdrawiam
Grzegorz

Jerzy napisał(a) w wiadomości: <8ftqa4$pbv$1@sunsite.icm.edu.pl>...

9. Data: 2000-05-17 11:01:02

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje sie, ze masz niskie cisnienie albo...
na szczęście normalne, ale w kranie kiepskie, za mało czytasz, to ja im
kiedyś... sza.....
ale najpierw zadzwoń to potem pogadamy albo napisz gdzie taniej i za ile.

> wysoka prowizje ;-)
a co dają prowizję, skąd wiesz? ile?

Pozdrawiam Jerzy

trawnik c.d.