galasy

1. Data: 2000-05-16 10:21:04

Temat: galasy
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napiszcie, jak wyglądają te galasy, bo nie jestem pewna czy u mnie taki nie
siedzi na czubku świerczka kulistego. Takie brązowe kuliste zgrubienie
złożone z małych suchych gwiazdek, które nie "puszcza" młodych pędów? Trzy
wypchały się pod nim i nie wiem czy to suche kuliste ściąć czy może potem
reszta młodych wyjdzie.

Majka

2. Data: 2000-05-16 10:54:43

Temat: Re: galasy
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napiszcie, jak wyglądają te galasy,

Dalaczam sie po powyzszej prosby i najlepiej narysujcie :-))) bo jak
tak dalej pojdzie, to usune cos co moze musi siedziec na swierku
(tylko dlaczego pod nim galazka usycha) Ulka

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-05-16 11:41:11

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ogrodnik.pl/
szukacz galasy
pozdr Jerzy

Użytkownik Ulka <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

4. Data: 2000-05-16 13:47:38

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.ogrodnik.pl/
> szukacz galasy
> pozdr Jerzy

Stokrotne dzieki, to wlasnie jest to co mam na swierku i co czesciowo
usunelam. Zatem w najblizsza sobote do dziela.
Ulka

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

5. Data: 2000-05-16 14:20:57

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 15:47 00-05-16 +0200, you wrote:

>Stokrotne dzieki, to wlasnie jest to co mam na swierku i co czesciowo
>usunelam. Zatem w najblizsza sobote do dziela.
>Ulka

Nie moglem sie dopatrzyc Czy te galasy byly na koncach galazek?
Ja cos podobnego zrywalem ze swierkow,ale roslo to u nasady przy pniu.
To jak to jest?
Pozdrawiam Juras

6. Data: 2000-05-17 11:55:48

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie moglem sie dopatrzyc Czy te galasy byly na koncach galazek?
> Ja cos podobnego zrywalem ze swierkow,ale roslo to u nasady przy pniu.

U nasady galazki, albo przy pniu albo przy odrostach(przyrostach).

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

Ogród na Wielką Posuchę
czym przykleic folie ?