tuja-sadzenie

1. Data: 2000-05-16 12:21:59

Temat: tuja-sadzenie
Od: "m.mierzejewski" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Wlasnie zamowilem sobie tuje na wrzesien i mam pytanie (moze troche
zawczesnie pytam ;) jakie zachowac warunki przy sadzeniu, i czy trzeba
je jakos zabezpieczyc na zime (beda to malutkie sadzonki).
I jeszcze jedno, chce uformowac z nich zywoplot jaka zachowac odleglosc,
i troche laickie czy tuje sa zimozielone?

Mariusz Mierzejewski mierzej
taunus 12mp4 65` shl m11 64`
m...@p...com.pl, tel 604 990 239

2. Data: 2000-05-16 17:01:39

Temat: Odp: tuja-sadzenie
Od: "pluton" <n...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Wlasnie zamowilem sobie tuje na wrzesien

IMHO lepiej by było posadzić teraz i dać im czas na zadomowienie
się przez zimą.

> jakie zachowac warunki przy sadzeniu,

zielonym do góry :)
Iglaki lubią torf ( choćby punktowo ).

> i czy trzeba je jakos zabezpieczyc na zime (beda to malutkie sadzonki).

A jaki gatunek/rodzaj ?

> I jeszcze jedno, chce uformowac z nich zywoplot jaka zachowac odleglosc,

A jaki gatunek/rodzaj ?

> i troche laickie czy tuje sa zimozielone?

Zdecydowanie.

Nie dopuszczaj do tuj pieska. Części które piesek podleje,
usychają i już nie odrastają.

--
CUL
pluton

3. Data: 2000-05-16 17:24:43

Temat: Re: tuja-sadzenie
Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem, ze jednoroczne badz polroczne ukorzenione sadzonki. Raczej nie
wsadzaj odrazu w grunt, posadz w doniczki. Zastosuj torf z piachem i
umiejscow je w zacisznym polcienistym miejscu na zime. Na wiosne dokarmij
nawozem otoczkowanym wielomiesiecznym (np. osmocote), czesto podlewaj. Po
sezonie wysadz w grunt te najdorodniejsze. Mam nadzieje, ze zamowiles kilka
sztuk wiecej niz planujesz posadzic. Z praktyki mowie, ze nawet ukorzenione
nie wszystkie sie przyjmuja. Chyba, ze dostaniesz je juz w pojemnikach.
Oczywiscie sa zimozielone, a odleglosci pomiedzy nimi zaleza od Twoich
wymagan, czyli ile czasu ma uplynac do polaczenia sie roslin i stworzenia
sciany, jak rowniez i przede wszystkim zastosowanej odmiany, a o takowej nic
nie piszesz. Posadzisz zbyt blisko, bedziesz musial czesciej ciac.
Jurek

m.mierzejewski napisał(a) w wiadomości: <3...@p...com.pl>...

4. Data: 2000-05-30 09:43:51

Temat: sprzedam drzewa kasztana jadalnego
Od: Robert Brachun <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaycie...

Sprzedam drzewa/krzewy kasztana jadalnego. Aklimatyzowane.
Chętnych zapraszam na priva.
Pozdrowienia.
By Way...
______
/\__ __\
/ / /\\ /
\/ / \\ _ _ ___ _ ___
ŻŻ\ \\\\\\\ _\\\\ _\ \ Daria Brachun
\ \\\\\\\\\\\\\\\\ \ G r a j ó w 1 3 7
\ \\\Ż \\\\\\\\Ż \ \ 32-020 Wieliczka
\ ///ŻŻ////////ŻŻ/ / d...@p...wp.pl
\/// //////// / /
Ż ŻŻŻ Ż Ż Ż ŻŻŻ ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ

5. Data: 2000-06-01 12:01:48

Temat: Re: sprzedam drzewa kasztana jadalnego
Od: m...@c...ac.bialystok.pl (mwasiuk) szukaj wiadomości tego autora

gdzie znajduje się ten sklep i ile kosztuje jedno drzewko?????

6. Data: 2000-06-03 04:39:51

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Brachun" <C...@p...fm> napisał w wiadomości
pp.tpnet.pl...
> Witaycie...
>
> Sprzedam drzewa/krzewy kasztana jadalnego. >Aklimatyzowane.

Z tą aklimatyzacją to oczywiście żart?

"Mam maîe (15-20cm) i nie wiem co z nich bëdzie. Przywiozîem je jesieniâ i
wsadziîem do donicy. Wytrzymaîy zimë (przewaunie pod ôniegiem) i puôciîy
piëkne
listki. "

--
:-) http://ogrod.to.jest.to