Skad wziac gliniasta ziemie do uprawy róż

1. Data: 2007-10-11 16:14:36

Temat: Skad wziac gliniasta ziemie do uprawy róż
Od: "PiotreK" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

JWT. Takiej ziemi nie mozna kupic w sklepach ogrodniczych.
Jak ja rozpoznac, gdzie szukac?
Z gory dziekuje

Krystyna

2. Data: 2007-10-11 16:22:08

Temat: Re: Skad wziac gliniasta ziemie do uprawy róż
Od: "lukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

trzeba szukać w miejscach moren czołowych polodowcowych. u mnie tzn. na
Pomorzu takiej ziemi jest wszędzie pełno. zapraszam z przyczepką to można
nakopać na pierwszym lepszym polu.....

jak rozpoznać? hmm kolor szary, dużo cząstek ilastych, brudzi ręce itp....

pozdrówki

3. Data: 2007-10-11 16:26:21

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lukasz pisze:
> trzeba szukać w miejscach moren czołowych polodowcowych. u mnie tzn. na
> Pomorzu takiej ziemi jest wszędzie pełno. zapraszam z przyczepką to można
> nakopać na pierwszym lepszym polu.....

Tzn zapraszasz na... pierwsze lepsze pole? Ciekawe, co na to właściciel
pola...
;-P

--
XL wiosenna

4. Data: 2007-10-11 17:07:30

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JWT. Takiej ziemi nie mozna kupic w sklepach ogrodniczych.
> Jak ja rozpoznac, gdzie szukac?
> Z gory dziekuje
>
> Krystyna

Ktoś Twoim różom naopowiadał bzdur,że im do szczęścia gliny potrzeba.
Posadź do takiej ziemi, jaką masz i muszą rosnąć.
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2007-10-11 17:36:29

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Posadź do takiej ziemi, jaką masz i muszą rosnąć.
U mnie jest glina,
żeby posadzić róże to wybieram ją i sypię normalną ziemię ogrodniczą
Grażyna

6. Data: 2007-10-11 20:10:48

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PiotreK pisze:
> JWT. Takiej ziemi nie mozna kupic w sklepach ogrodniczych.
> Jak ja rozpoznac,

Zmieszaj z wodą - garnek można ulepić :-D

Nie żartuję.

--
XL wiosenna

Sternbergia lutea i Crocus speciosus ?