Skąd załatwić transport/przyczepę?

11. Data: 2015-05-17 14:06:41

Temat: Re: Skąd załatwić transport/przyczepę?
Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-17 o 13:26, Pszemol pisze:

> Brzmi to bardzo tanio, bo małą osobówkę (Nissan Micra/Opel Corsa)
> z wypożyczalni można mieć najtaniej w Krakowie za jakieś 23 euro/dzień...

a co to ma wspólnego? koszty zakupu i eksploatacji przyczepki są
niewspółmiernie niższe

Łukasz

12. Data: 2015-05-17 14:43:53

Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Piotr" <a...@s...pl> wrote in message

> Rzuciłbyś jako punktem odniesienia jakimiś konkretami jak nazwa firmy?
> Bo 30zł za dobę brzmi dużo lepiej niż 50zł/godzinę przy uwzględnieniu
> że ładunek to łamiący-plecy beton i machać się tym szybko nie da...
> Nawet jak bym szwagra zwerbował ;-)

Co Ci po nazwie lokalnej firmy.
Chcesz firmę ogólnopolską, to napisałem STATOIL.
Sprawdzisz na www albo telefonicznie.
Poza tym chyba nie masz zaświadczenia z "dysguglii"?

13. Data: 2015-05-17 20:08:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <a...@s...pl> wrote in message
> Co Ci po nazwie lokalnej firmy.
> Chcesz firmę ogólnopolską, to napisałem STATOIL.

Chciałbym zweryfikować to 30zł/dobę.

> Sprawdzisz na www albo telefonicznie.
> Poza tym chyba nie masz zaświadczenia z "dysguglii"?

:-))

14. Data: 2015-05-17 20:19:09

Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzuciłbyś jako punktem odniesienia jakimiś konkretami jak nazwa firmy?

Siri nie wie? Może źle ją pytałeś?

Wujek G jest bardzo pomocny:
http://tiny.pl/ghcx7

Wiwo

15. Data: 2015-05-17 20:26:49

Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Piotr" <a...@s...pl> wrote in message
>
> Chciałbym zweryfikować to 30zł/dobę.

Ale ja podawałem _przyczepki_ bez samochodu i może jeszcze
kierowcy (jak w taxi bagażowym).
A poza tym chyba oczywiste jest, że cena inna za 1 a inna za 3 czy 4 dni.
Nie jestem Wszystkowiedzącą i nie piszę tylko po to żeby
"mieć rację".
Kilkakrotnie przy przeprowadzkach wypożyczałem przyczepki
i większy miałem problem z odpowiednio silnym samochodem
(i ryzykiem przydybania przez zbyt dociekliwego misia)
niż z wynajmem przyczepki.
Koszty paliwa, załadunku przez szwagra itp. trzeba sobie doliczyć
na własną rękę :)

Tu masz 3 pierwsze jakie wpadły mi w oko w Krakowie
http://www.abi-przyczepy.pl/
http://przechlopaki.pl/wypozyczalnia-przyczep
http://www.przyczepywieliczka.pl/

W moim mieście znam po 30zł, ale firma (firemka) nawet strony
www nie prowadzi. Mała jest to i ceny ma małe.
Moje miasto jest 200km od Krakowa, chyba nie opłaci Ci się
przyjeżdżać po przyczepkę.

16. Data: 2015-05-17 20:47:54

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Krakowię pożyczę stosowne auto z przyczepą lub wynajmę transport?
Jakiego rzędu kosztów mogę się spodziewać?

Przyczepę np. tu: http://sklep.auto-mont.com.pl/28-wypozyczalnia-przyc
zep.
Jeśli nie masz auta to większy problem. Albo znajomy, albo podejdź na skład
budowlany, powinni mieć namiar na transport i obędzie się bez przyczepki.
Wojtek

17. Data: 2015-05-18 21:35:39

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 16 maja 2015 18:00:30 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> Potrzebuję przewieźć w obrębie Krakowa (trasa z rejonu Woli Duchackiej do
> rejonów Zabierzowa) trochę ciężkich rzeczy typu: kilka betonowych słupków
> ogrodzeniowych, kilkanaście płytek chodnikowych, ze dwie-trzy taczki gruzu
> ceglanego, itp, itd...
>
> Gdzie w Krakowię pożyczę stosowne auto z przyczepą lub wynajmę transport?
> Jakiego rzędu kosztów mogę się spodziewać?
>
> Ktoś przerabiał podobną sprawę u siebie i zechciałby doradzić coś
> sensownego?
Statoil. Pożycz przyczepkę za kilka dych\doba

Bez
Zaproszenie na Fotowoltaiczne.org
Krążki do wysiewu - c.d.
Śliwki robaczywki :-)
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)