Skandaliczna niedopuszczalność zabijania

151. Data: 2018-09-09 22:19:07

Temat: Re: Skandaliczna niedopuszczalność zabijania
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-09 20:47, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> Dlaczego?
> Według Jezusa wszyscy jesteśmy równi, jak w komunizmie...
> Każdemu chleba i rybę, bo każdy ma jednakowy żołądek, nie?
> Według Jezusa nie powinniśmy gonić za bogactwem, za
> posiadaniem dóbr doczesnych tylko oddać co wartościowe
> biednym... toż to brzmi jak komunizm, nie?

> Widzisz, czyli kolejne podobieństwo zauważyłeś?
>
> p.s. po co chłopczyku te przebieranki w dziewczynkę?

Zapewniam, ze 'Manifest komunistyczny', to nie to samo, co 'Rerum novarum".
https://www.youtube.com/watch?v=f05xxaalKz4&feature=
youtu.be&t=2765

Zgadnij?
https://youtu.be/yFsdR71jhy4?t=12

152. Data: 2018-09-09 22:24:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-09 20:52, Pszemol wrote:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

youtu.be&t=333

> Że co?

Nietrudno się domyślić, że to nie jest dla wszystkich.
Niektórzy, jeszcze nie są na to gotowi.

153. Data: 2018-09-09 22:26:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-09 20:54, Pszemol wrote:
> "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> wrote in message

Motor_homopolar_flux_force_neutral.png

> Dla kogoś kto jest dętka z fizyki cały świat to jedna wielka magia.

Potwierdzam.

154. Data: 2018-09-09 22:36:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-09 21:30, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 9 Sep 2018 13:54:37 -0500
> doszła do mnie wiadomość <pn3q99$g3q$1@dont-email.me>
> od "Pszemol" <P...@P...com> :

Motor_homopolar_flux_force_neutral.png

> Chwilowo mam dość elektromagnetyzmu, mogę jeszcze pokazać, na czym
> polegają pola morfogenetyczne(działo widać w ostatniej sekundzie):
> https://youtu.be/MlXVZnAU0A4?t=91

Jak widzisz, z tym tzw: 'elektromagnetyzmem', nie jest tak
jednoznacznie, jak się to niektórym wydaje.

Energia orgonu, to raczej nie to samo co pola morficzne, ale nie należy
wykluczać związków pomiedzy nimi.

155. Data: 2018-09-10 04:10:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zapewniam, ze 'Manifest komunistyczny', to nie to samo, co 'Rerum
> novarum".

Czy Ty specjalnie robisz wygłupy pisząc nie na temat?
Czy po prostu brakuje Ci rozumu aby załapać o czym ja mówię?
Ja nie mówię o historii komunizmu ani o tym co jakiś papierz
ma do powiedzenia w XIX lub XX wieku - ja porównuję idee,
oryginalne idee a nie ich implementacje czy wynaturzenia.

> https://www.youtube.com/watch?v=f05xxaalKz4&feature=
youtu.be&t=2765

> Zgadnij?
> https://youtu.be/yFsdR71jhy4?t=12

Po raz kolejny zaznaczam, że nie zamierzam dyskutować z youtubem.
Jak masz coś do napisania to pisz, jak nie to nie, ale jutubem nie szafuj.

p.s. po co chłopczyku te przebieranki w dziewczynkę?

156. Data: 2018-09-10 04:10:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

youtu.be&t=333

> Nietrudno się domyślić, że to nie jest dla wszystkich.
> Niektórzy, jeszcze nie są na to gotowi.

Jeszcze raz: nie dyskutujemy tu youtubami.

157. Data: 2018-09-10 04:12:58

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Motor_homopolar_flux_force_neutral.png

> Potwierdzam.

poczytaj trochę książek z fizyki zamiast oglądać paranaukowe wideo
na youtube a być może Ci się trochę wyjaśni tej magii... no chyba
że nie chcesz, bo może lubisz jak jest tajemniczo i magicznie i wiedza
na dany temat mogłaby popsuć efekty?

158. Data: 2018-09-10 04:13:59

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Motor_homopolar_flux_force_neutral.png

> Jak widzisz, z tym tzw: 'elektromagnetyzmem', nie jest tak jednoznacznie,
> jak się to niektórym wydaje.

Jest jak najbardziej jednoznacznie tylko Ty go nie rozumiesz.

> Energia orgonu, to raczej nie to samo co pola morficzne, ale nie należy
> wykluczać związków pomiedzy nimi.

jasne.

159. Data: 2018-09-10 04:33:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 września 2018 04:13:57 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

Motor_homopolar_flux_force_neutral.png

> Jest jak najbardziej jednoznacznie tylko Ty go nie rozumiesz.

> jasne.

jasne jest tylko to, ze zabijac nie mozna innych istot, chyba ze zajdzie taka
koniecznosc.
koniecznosc w rozumieniu agresji istot, ktore chca zabijac.
choc nawet wowczas lepiej je tylko wziac w "niewole", jesli to tylko mozliwe.

jacek

160. Data: 2018-09-10 18:12:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-10 04:10, Pszemol wrote:
> [...]
> Jak masz coś do napisania to pisz, jak nie to nie, ale jutubem nie szafuj.
>
> p.s. po co chłopczyku te przebieranki w dziewczynkę?

a co? nie wolno?

https://twitter.com/_nazimno/status/9783831024678912
00

Pomału sie przyzwyczajaj, jak tak dalej pójdzie, to dostaniez urzędowy
nakaz na wygenerowanie sobie jakiejś płci.

Konstytucja czy ewangelia
piękny pogrzeb
Rynsztok w trzecim pokoleniu.
W kasie państwowej widać dno