Skladany stol - jak, gdzie, ktory ?

następny post »
From: Adam Foton <u...@g...comk>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Skladany stol - jak, gdzie, ktory ?
Date: Mon, 08 Sep 2008 23:21:02 +0200

Witam!

Z racji niewielkiej ilosci miejsca nie moge pozwolic sobie w pokoju na
duzy stacjonarny stol - musi wystarczyc niewielki stolik.

Ale czasem na przyjecie moglbym ustawic cos wiekszego. Czyli szukam
skladanego stolu o wymiarach blatu 150..180 x 70..90 cm i standardowej
wysokosci nog (~70cm)

Widzialem skladane stoliki ogrodowe - po zlozeniu tworza walizke do
schowania, niestety blat jest z tworzywa i jakos tak malo sa stabilne.

Mialem dawno temu stol skladany, ale byl okrutnie ciezki i skladanie nie
nalezalo do szybkich czynnosci.

Moze macie jakies propozycje ?
Kusi mnie troche samodzielne poskladanie, ale czasu mam niewiele i nie
chce uczyc sie na swoich bledach :) Musialbym miec opis takiego stolu.

pozdrawiam

AF