Skurcze łydki

1. Data: 2011-01-26 18:52:24

Temat: Skurcze łydki
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dość często łapie mnie skurcz lewej łydki i jak strzelam jest to
objaw braków magnezu. Z tym że, jadłospis wydaje mi się całkiem
różnorodny, a jednak pomimo tego zdarzają mi się skurcze 2-3 razy w
miesiącu. Na razie zauważyłem, że znaczna poprawa występuje przy braniu
co 12h maglek, ale czy jest to rozwiązanie? Czego właściwie więcej
powinienem spożywać i w jakich ilościach, żeby nie musieć zajadać
suplementów? Może da się uzupełnić dietę, bez jej całkowitego
przebudowywania.

--
Mateusz Bogusz

2. Data: 2011-01-26 19:21:51

Temat: Re: Skurcze łydki
Od: Rysio <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 19:52, Karol Y pisze:
> [...]
> powinienem spożywać i w jakich ilościach, żeby nie musieć zajadać
> suplementów? Może da się uzupełnić dietę, bez jej całkowitego

B6 B12 papierochy nerwy itp p[rzyczyn moze byc setki

3. Data: 2011-01-26 22:07:04

Od: araPALA1 <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/01/2011 20:21, Rysio pisze:
> [...]

Jeść dużo bananków (troszkę tuczą) i pomidorków (samo zdrówko), fasolka,
brokółki ,a resztę składu sprawdzić na Googlach, lub kupić książkę
zdrowie rodziny , czy coś w tym rodzaju. Jeśli ktoś w rodzinie jest w
ciąży to podpowie na bieżąco ;)))
Z tańszych magnesików - Aspargin ok.6 zł

4. Data: 2011-01-26 22:15:00

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 23:07, araPALA1 pisze:

> Z tańszych magnesików - Aspargin ok.6 zł

Magnesiki to są na lodówce.

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2011-01-27 16:10:12

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciąży to podpowie na bieżąco ;)))
> Z tańszych magnesików - Aspargin ok.6 zł

Sok pomidorowy znam ;-)

A tak na marginesie, jaka jest przyswajalność takich suplementów 5-10%?

--
Mateusz Bogusz

6. Data: 2011-01-27 19:04:02

Od: araPALA1 <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/01/2011 17:10, Karol Y pisze:

> Sok pomidorowy znam ;-)
>
> A tak na marginesie, jaka jest przyswajalność takich suplementów 5-10%?

Oczywiście, niewielka, dużo łatwiej organizm przyswaja w formie naturalnej

7. Data: 2011-02-01 21:44:12

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeść dużo bananków (troszkę tuczą) i pomidorków (samo zdrówko),
Nie pomyliłeś z potasem?
Myślałam, że magnez jest w tym co ma zielony kolor
(czy nie ma związku z reakcją fotosyntezy?)
i w czekoladzie/kakale.

8. Data: 2011-02-01 21:55:37

Od: Jarosław K. Grzyb <j...@t...info> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-01-2011 o 19:52:24 Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> powinienem spożywać i w jakich ilościach, żeby nie musieć zajadać
> suplementów? Może da się uzupełnić dietę, bez jej całkowitego

Prawdopodobnie sobie czymś wypłukujesz magnez i stąd skurcze, tym bardziej
że terapia magnezem pomogła.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
www.testmed.info

9. Data: 2011-02-01 22:04:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-01 22:44, Stokrotka pisze:

> Myślałam, że magnez jest w tym co ma zielony kolor
> (czy nie ma związku z reakcją fotosyntezy?)
> i w czekoladzie/kakale.

W kakao. Profanko języka. PLONK.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

10. Data: 2011-02-01 23:05:21

Od: "kurdebalans" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> i w czekoladzie/kakale.

Tia... W Twoim kakale.
To jakaś "propozycja"?

Zastanów się pierwej nim napiszesz.
X.x.

Leczenie zatok - porady
'syfy' u dorosłego
Testy egzaminu specjalizacyjnego z pulmonologii
Lekarstwa na krzepliwość krwi
Re: wczesne wykrywanie