Smaki

11. Data: 2017-08-05 14:05:06

Temat: Re: Smaki
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 13:54 XL <i...@g...pl> pisze:

> Cóż, oni po prostu też byli formatu XL.

> Nie ma czego. Jeden pięknie tańczy sam z siebie, a drugi nawet na
> najlepszych kursach nigdy się nie nauczy. //nb. świetnie tańczę

> Cóż - po prostu mam to. Ty nie, skoro pytasz... Gdybyś to miał, nie
> miałbyś
> powodu pytać...

"Tylko nieuzasadnina zarozumiałość jest uzasadniona" - Hugo Steinhaus.

--
Trefniś

12. Data: 2017-08-05 14:27:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://m.demotywatory.pl/1172148

13. Data: 2017-08-05 14:47:31

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pytać...

Gdybym teraz przekłuł ta bańkę mydlaną co z tego bym miał ?

14. Data: 2017-08-05 15:03:34

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 14:27 XL <i...@g...pl> pisze:

> http://m.demotywatory.pl/1172148

To bardzo dobrze, że zdajesz sobie sprawę z ogromu pracy, jaki masz przed
sobą.
Ale powiem ci szczerze, nieświadomość łatwiej przełknąć!

--
Trefniś

15. Data: 2017-08-05 16:45:12

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Takich rzeczy nikt nie wie. To się ma - albo nie.

W kwesti jedzenia każdy to ma, tylko jeden ma to wyćwiczone i pszywiązuje do
tego wagę, inny na to nie ma czasu, lub jest mu to obojetne.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

16. Data: 2017-08-05 18:49:23

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zamiast smaku czuję niesmak....
PEACE ? iXelko ?

17. Data: 2017-08-05 19:39:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> W kwesti jedzenia każdy to ma, tylko jeden ma to wyćwiczone i pszywiązuje do
> tego wagę, inny na to nie ma czasu, lub jest mu to obojetne.

Nie mówimy o jedzeniu, tylko o poczuciu smaku.

18. Data: 2017-08-05 19:55:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tandoori.curry <t...@g...com> wrote:
> Zamiast smaku czuję niesmak....

Cóż, po prostu nie masz talentu. No ale nie przecież nie musisz 3-)

> PEACE ? iXelko ?

Czujesz jakieś napięcie? - przecież dopiero co pisałeś, że Cię odprężają
moje wszelkie wypowiedzi. Już nie?

Chyba jednak tylko ja tutaj jestem odprężona. Wszyscy pozostali jacyś
spięci. Tak mają ludzie, którzy myślenie i mówienie dobrze o sobie mieli od
dziecka imputowane jako coś złego. Rodzi się u nich agresja wobec tych,
którzy mają podstawy i umiejętności, aby otwarcie i bez zahamowań siebie
doceniać. Wystarczy się otworzyć na takie postępowanie, próbować dorównać -
a nie imputować im tej swojej wyimaginowanej wojny :-)

19. Data: 2017-08-05 20:17:25

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czujesz jakieś napięcie? - przecież dopiero co pisałeś, że Cię odprężają
> moje wszelkie wypowiedzi. Już nie?

Tu nie ma zaprzeczenia i nigdy nie było.

Jedno jest pewne : Jesteś o całe lata świetlne do przodu w rozwoju
itelektualno-emocjonalnym. A ja myślałem że Ty masz po prostu ordynarny
ego trip co każdemu się czasami zdarza. Nawet wielkim ))

20. Data: 2017-08-05 20:36:46

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-05 o 12:42, Trybun pisze:

> Tylko wg własnego gustu, czyli smaku. Reszta to celebrycki bełkot i
> trochę moda, tak prawdę pisząc - spokojnie można to w kuchni pomijać.

TAK.
Ponadto każdy człowiek powinien posiadać na języku kubki (czy jakoś tak)
smakowe, więc chyba każdy smak czy niesmak czuje.
Gorzej jak ktoś nie posiada tych kubków smakowych.

--
animka

Upał.
Kiszenie
Lody domowe
Urządzenie do gotowania na parze
Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem