Smażenie w mikrofali

1. Data: 2017-01-28 17:52:55

Temat: Smażenie w mikrofali
Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam przepisów, jak zrobić:
Parówki
Ziemniaki
Kurczak
Warzywa na patelnię
Frytki

2. Data: 2017-01-28 18:12:56

Temat: Re: Smażenie w mikrofali
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-28 o 17:52, Borneq pisze:
> Szukam przepisów, jak zrobić:
> Parówki
> Ziemniaki
> Kurczak
> Warzywa na patelnię
> Frytki

Niestety, w mikrofalach się nic nie usmaży.
Mikrofale działają trochę inaczej niż ogień.

--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

3. Data: 2017-01-28 22:00:18

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message
> Szukam przepisów, jak zrobić:
> Parówki

A to Ty smażysz parówki? Ja zwykle tylko podgrzewam...

Parówki obrane z plastikowych rurek układasz
na telarzu tak, aby się nie stykały ze sobą i aby
były równomiernie ułożone wokół obrzeża talerza.
Dużo mikrofal promieniuje "z boku" - pomyśl o układaniu
potrawy tak, aby każda część jedzenia na talerzu się
jednakowo "nasłoneczniła" z boku... Np. jak ułożysz
trzy parówki równolegle obok siebie, to ta środkowa
będzie zawsze "w cieniu" nawet przy obracającym się
talerzu - raz będzie ją zasłaniała lewa a raz prawa siostra :-)

Ustawiasz mikrofalę na 30-60 sekund i wyjmujesz
gorące. Dużo lepiej i szybciej niż podgrzewanie w wodzie.

O tym zapomnij.

4. Data: 2017-01-28 23:31:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.01.2017 o 22:00, Pszemol pisze:
> "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message

> O tym zapomnij.

Nigdy nie próbowałam, ale podobno można grillować:
http://www.przyslijprzepis.pl/przepis/piers-grilowan
a-w-mikrofali

(i wiele innych podobnych)

Ewa

5. Data: 2017-01-28 23:43:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Ewa napisała:

>>> Ziemniaki

> Nigdy nie próbowałam, ale podobno można grillować:
> http://www.przyslijprzepis.pl/przepis/piers-grilowan
a-w-mikrofali

> (i wiele innych podobnych)

A czy tu aby nie chodzi o mikrofalówkę *z* grillem?
Takie dwa w jednym.

--
Jarek

6. Data: 2017-01-29 09:00:06

Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy tu aby nie chodzi o mikrofalówkę *z* grillem?
> Takie dwa w jednym.

Ta co mam jest z grillem i ten grill ma dużą moc.
Parówki rzeczywiście się nie smaży, ale jak długo podgrzewać na jaką moc?
Ale już frytki się smaży i potrzebny jest grill.

7. Data: 2017-01-29 17:28:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a-w-mikrofali

> A czy tu aby nie chodzi o mikrofalówkę *z* grillem?
> Takie dwa w jednym.

Teraz chyba większość mikrofalówek ma taką funkcję. Moja ma z 15 lat, a
ma. Ale chyba nigdy z niej nie skorzystałam. Może z jeden raz do grzanek
z serem...

Ewa

8. Data: 2017-01-29 18:18:45

Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.01.2017 o 17:28, FEniks pisze:
> Teraz chyba większość mikrofalówek ma taką funkcję. Moja ma z 15 lat, a
> ma. Ale chyba nigdy z niej nie skorzystałam. Może z jeden raz do grzanek
> z serem...

Ja chcę użyć do warzyw na patelnię i do filetów z ryb, bo często
rozgrzewały się dotąd na patelni lub w piecyku tylko na zewnątrz a w
środku były zimne,

9. Data: 2017-01-29 19:29:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A czy tu aby nie chodzi o mikrofalówkę *z* grillem?
> Takie dwa w jednym.

Dokładnie o to chodzi.
Ani jedna mikrofala nie była użyta do ugrillowania tamtego kurczaka :-)

10. Data: 2017-01-30 00:49:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borneq pisze:

> Ja chcę użyć do warzyw na patelnię i do filetów z ryb, bo często
> rozgrzewały się dotąd na patelni lub w piecyku tylko na zewnątrz
> a w środku były zimne,

Mikrofalówki mają program do rozmrażania. Można użyć przed wrzuceniem
mrożonki na patelnię.

--
Jarek

Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Nareszcie
Zapasy
Używa ktoś marynaty sojowo-cytrynowej?
Czy jecie Nutelle?