Zapasy

1. Data: 2017-01-20 06:11:50

Temat: Zapasy
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Był już tutaj taki zatrważający wątek. O szkopach.. Autorstwa Wszechwiedzącej..
Jakieś tam mąki, cukry, i szkopy ino wiedzą co.. A Wuj mnie to obchodzi.. Niech se
szkopy robią zapasy baraniny, jagnięciny, sziszy z dodatkiem opium i niech im sie te
szpetoty w burki owijają.

Kiedyś mieli fuhrera (tak sie to pisze?), teraz mają mutti, a bawta sie tak dalej.. I
jak zwykle dostaną na sam koniec wpierdulamento, ino tym razem włącznie z wymazem z
mapy..

Proszę o szkopskich zapasach nie pisać w kuchni!! Bo skojarzenia jak wyżej, a tym
bardziej ze szkopami mało smaczne. Rozumiesz Wszechwiedna ?!

2. Data: 2017-01-20 09:38:59

Temat: Re: Zapasy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote:
> [...]
>
> Proszę o szkopskich zapasach nie pisać w kuchni!! Bo skojarzenia jak
> wyżej, a tym bardziej ze szkopami mało smaczne. Rozumiesz Wszechwiedna ?!

Ty rozumiesz tylko "spierdalaj".

--
XL

3. Data: 2017-01-20 12:25:16

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-20 o 06:11, s...@g...com pisze:
> [...]
>
> Proszę o szkopskich zapasach nie pisać w kuchni!! Bo skojarzenia jak wyżej, a tym
bardziej ze szkopami mało smaczne. Rozumiesz Wszechwiedna ?!

Typowy polski patriota.

Używa ktoś marynaty sojowo-cytrynowej?
Czy jecie Nutelle?
Suszarka pokrywek