Sofa - czym wyczyścić?

1. Data: 2007-12-26 19:53:31

Temat: Sofa - czym wyczyścić?
Od: Mariusz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czym mógłbym wyprać/wyczyścić sofę z obiciem materiałowym? Siostra
czyściła jakimś Vanishem w butelce i w sprayu, ale efekt jest kiepski.
Znajomy zaproponował mi Vanish Oxi Action Max, ale nie wiem czy
inwestować w kolejny Vanish czy może wyprać/wyczyścić jakimś innym
specyfikiem?
Możecie coś zaproponować sprawdzonego?

Pozdrawiam

Mariusz

2. Data: 2007-12-26 20:11:31

Temat: Re: Sofa - czym wyczyścić?
Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz pisze:
> [...]
> Znajomy zaproponował mi Vanish Oxi Action Max, ale nie wiem czy
> inwestować w kolejny Vanish czy może wyprać/wyczyścić jakimś innym

Polecam specyfik w sprayu do prania tapicerki samochodowej. Zwie się to
Tuff Stuff i jest z produkcji STP. U mnie sprawdza się rewelacyjnie.

3. Data: 2007-12-26 22:03:19

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

On 26 Gru, 20:53, Mariusz <z...@o...pl> wrote:

> Możecie coś zaproponować sprawdzonego?

Swego czasu była taka firma amway, i w swoim asortymencie miała płyn
do tapicerki.
I chociaż był cholernie drogi to był naprawdę dobry.
A vanish...cóż, może i wypierze ale...;)
est

4. Data: 2007-12-26 22:25:28

Od: Mariusz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Dec 2007 14:03:19 -0800 (PST), "poranna.kawa"
<c...@g...com> wrote:

>Swego czasu była taka firma amway, i w swoim asortymencie miała płyn
>do tapicerki.
>I chociaż był cholernie drogi to był naprawdę dobry.

Tutaj jest coś z Amwaya
http://www.allegro.pl/item286567443_amway_plyn_do_ta
picerki.html
ale nie jest o aż tak drogie.

Pozdrawiam

Mariusz

5. Data: 2007-12-26 22:31:57

Od: Mariusz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Dec 2007 21:11:31 +0100, adams99 <a...@g...pl> wrote:

>Polecam specyfik w sprayu do prania tapicerki samochodowej. Zwie się to
>Tuff Stuff i jest z produkcji STP. U mnie sprawdza się rewelacyjnie.

Ciekawe czy odczyści te zabrudzenia, bo są one naprawdę widoczne.
Sofa użytkowana jest w pokoju gościnnym, podczas remontu siedzieli
również na niej robotnicy (po uprzednim zdjęciu folii ochronnej, czego
nie skomentuję).

P.S. Siostra proponuje mi, abym wyrzucił sofę na śmietnik, ale ja
chciałbym przedtem jeszcze wypróbować coś, co być może odczyści te
zabrudzenia.

Pozdrawiam

Mariusz

6. Data: 2007-12-27 08:45:38

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Gru, 23:25, Mariusz <z...@o...pl> wrote:
> Tutaj jest coś z Amwayahttp://www.allegro.pl/item286567443_amway_plyn
_do_tapicerki.html
> ale nie jest o aż tak drogie.
>
> Pozdrawiam
>
> Mariusz

Kurcze. Nie wiem. Ten co ja miałam nieco się różnił, i kosztował ok 80
zł za taką butelkę. Ale to dawno było, później już jakoś nie wpadłam
na to, żeby po allegro szukać.
Ale wypróbuj;) To się zapytam;))) Może warto wypróbować. No sama nie
wiem. :( . Jedno co, to nie polecam firm czyszczących, bo kasują jak
za zboże a efekt wg mnie porównywalny do tego osiągnietego własnymi
siłami.
Pozdr.
est

7. Data: 2007-12-28 16:48:25

Od: "Spili" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adams99" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Polecam specyfik w sprayu do prania tapicerki samochodowej. Zwie się to
> Tuff Stuff i jest z produkcji STP. U mnie sprawdza się rewelacyjnie.

Dokładnie to samo miałem Ci polecić :)
Tuff Stuff z STP dał radę bardzo podejrzenym plamom na mojej sofie :)

Polecam...

8. Data: 2008-01-01 17:39:16

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czym mógłbym wyprać/wyczyścić sofę z obiciem materiałowym?

Na moim bazarku (na waszych pewnie też) stoja ludzie z jakimś proszkiem
w pudełeczku do czyszczenia dywanów. Obok mają kawałek brudnego dywanu i
pokazują, jak sie to wspaniale szczotką czyści. Kupiłam, sprawdziłam,
rzeczywiście jest bardzo skuteczne. Trzeba tylko wykonywać krótkie ruchy
szczotką, akurat tak, jak oni to pokazują. Obicie kanapy czyściłam tak
samo.

problem z otwraciem pralki
Powalilo kogos? Rachunek za gaz
szukam
Czyszczenie szyby kominka ....
Kocioł Termet - problem z podgrzewaniem wody