problem z otwraciem pralki

1. Data: 2007-12-26 12:08:49

Temat: problem z otwraciem pralki
Od: "Karolina" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich
Mam taki problem. Pralka ma blokadę, za szybko chwyciłam za otwarcie i chyba
złamałam ten "motylek" i teraz lata.
Czy ktoś miał pdobny problem? Czy jest to do naprawienia czy musze juz
szykować się na zakup nowej pralki, czy jest to kosztowna naprawa.

dziekuje za pomoc i odpowiedz

2. Data: 2007-12-26 12:58:45

Temat: Re: problem z otwraciem pralki
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina <k...@i...pl> wrote:

> Czy ktoś miał pdobny problem? Czy jest to do naprawienia czy
> musze juz
> szykować się na zakup nowej pralki, czy jest to kosztowna
> naprawa.

Jaka to pralka mamy sobie wywróżyć z fusów po wigilijnej kawie?

J.

3. Data: 2007-12-26 13:02:25

Od: "Karolina" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka to pralka mamy sobie wywróżyć z fusów po wigilijnej kawie?
>
> J.
Sorki :)
Matercook PF-700 E

4. Data: 2007-12-26 14:35:10

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

On 26 Gru, 14:02, "Karolina" <k...@i...pl> wrote:
> [...]

Na pralkach się zupełnie nie znam;), ale kiedy raz urwałam coś
takowego służącego właśnie do otwierania drzwiczek (wąski polar) to
nie zrobiłam nic innego jak użyłam kropelki i skleiłam (pranie w prace
- we mnie desperacja). Miało to być tymczasowe rozwiązanie, ale
okazało się, że dosyć wytrzymałe (ok 3 mc). Ostatecznie zepsuło się
cos innego i znowu innego...
Może więc spróbuj doraźnie z super glue:)

est

5. Data: 2007-12-26 15:00:46

Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Żeby wyłamać blokadę, trzeba ciągnąc z całej siły dwoma rękami. Ja, jak coś
bardzo blokuje, patrzę do instrukcji obsługi, czy to nie jest celowa funkcja
urządzenia. Rwanie wszystkiego na siłę może spowodować wiele uszkodzeń.
teraz już tylko można wezwać serwis.

6. Data: 2007-12-26 15:16:00

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"poranna.kawa" 5...@c...goo
glegroups.com

: okazało się, że dosyć wytrzymałe (ok 3 mc).

Nie od dziś wiadomo o tym, że prowizorki są najtrwalsze.

--
.`'.-. ._. .-.

7. Data: 2007-12-26 15:28:43

Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

"humanista (mruczus)" fktqb1$1ec$...@i...gazeta.pl

> [...]
> urządzenia. Rwanie wszystkiego na siłę może spowodować wiele uszkodzeń.

Ale ileż w takim rwaniu fantazji ułańskiej! ;)

Zawsze powtarzałem, że wszelkie przeszkody i utrudnienia są znakami
niebios, które trzeba umiejętnie odczytywać. I nie podobało się mi
zawołanie 'Alleluja i do przodu!'.

Religie ;) i systemy oparte na brutalnej sile upadały lub ustępowały
przeciwnikom silniejszym, sprytniejszym czy jakoś inaczej przystosowanym...

Tak ogromne gady ustąpiły miejsca ssakom i tak rozpadły się imperia...

Ale uczono nas wytrwale długimi latami wytrwałego forsowania stanowisk,
dlatego takie siłowe rozwiązania nie dziwią. :)

Mądrzy ludzie wprowadzają precyzję, rozum i rozwiązania typu ZIF (Zero Insertion
Force).

--
.`'.-. ._. .-.

8. Data: 2007-12-26 15:41:40

Od: "Karolina" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie, tylko że ja nie rwałam tych drzwiczek a teraz to lata..., nie
mam pojecia nawet jak to przykleic (jak tu sugerowano)
Pewnie jak wezwe serwis to upadne jak zobacze rachunek :)

Użytkownik "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> napisał w
wiadomości news:fkts9g$g9e$1@news2.task.gda.pl...

9. Data: 2007-12-26 15:42:57

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 26, 1:08 pm, "Karolina" <k...@i...pl> wrote:
> [...]
> Czy ktoś miał pdobny problem? Czy jest to do naprawienia czy musze juz
> szykować się na zakup nowej pralki, czy jest to kosztowna naprawa.

Swego czasu w Polarze wymiana części zamka (złamanej przez TŻ bo się
blokada nie zdążyła odblkoować) zajeła mi przy pierwszym podejściu (i
póki co ostatnim) jakieś 15-30 min. a koszt części nie przekroczył
kilku zł.
Trudno wyrokować jak będzie w Twoim przypadku, ale stawiam orzechy
przeciw groszkowi że największym problemem będzie znalezienie miejsca
gdzie można kupić złamaną część.

--
ZZ@private

10. Data: 2007-12-26 16:32:10

Od: "Karolina" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

Trudno wyrokować jak będzie w Twoim przypadku, ale stawiam orzechy
przeciw groszkowi że największym problemem będzie znalezienie miejsca

może zdradzisz jak sie do tego zabrałeś bo my juz od kilku chwil gmeramy
przy blokadzie i nie wiadomo w ogole jak to rozkrecic

Powalilo kogos? Rachunek za gaz
szukam
Czyszczenie szyby kominka ....
Kocioł Termet - problem z podgrzewaniem wody
co to za firma?