problem z otwraciem pralki

11. Data: 2007-12-26 18:18:20

Temat: Re: problem z otwraciem pralki
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
news:fktt2v$fmg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> no właśnie, tylko że ja nie rwałam tych drzwiczek a teraz to lata..., nie
> mam pojecia nawet jak to przykleic (jak tu sugerowano)
> Pewnie jak wezwe serwis to upadne jak zobacze rachunek :)

Zgłoś do serwisu, podaj model, numer seryjny. Przygotuj najmniej 5 dyszek,
no chyba że koszty dojazdu to dodatkowo. Te elementy są wymienne i albo
uszkodziła się dźwignia (sama klamka) albo mógł wysunąć się sztyft na którym
to pracuje lub uszkodziło mocowanie w ramce drzwicze (najdroższa opcja).
Ile byś nie zapłaciła za to nowej pralki nie kupisz a bedziesz miała nauczkę
;)

P.

12. Data: 2007-12-28 21:47:23

Od: "Karolina" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

otworzyli mi - koszt 60 zł-nauczkę mam ;/

> Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

13. Data: 2007-12-29 11:47:32

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Dec 2007 22:47:23 +0100, "Karolina" <k...@i...pl>
wklepał(-a):

>otworzyli mi - koszt 60 zł-nauczkę mam ;/

Ciesz się, że nie masz samootwierającej się pralki. Miałem taką Wiatkę, która w
trakcie prania robiła "pstryk" i zanim się zdążyło zareagować, to łazienka i pół
przedpokoju były zalane. :)

Powalilo kogos? Rachunek za gaz
szukam
Czyszczenie szyby kominka ....
Kocioł Termet - problem z podgrzewaniem wody
co to za firma?