Soki warzywno-owocowe

1. Data: 2004-04-23 07:50:56

Temat: Soki warzywno-owocowe
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przekopalam archiwum i nie znalazlam...
Mam sokomanie. A wlasciwie na razie nic poza sokiem jesc/pic nie moge. Wiec
sokowiroww ruch i pije soki-marchwiowy, marchwiowo-jabkowy,
marchwiowo-jablkowo-selerowy, selerowo-jablkowy.
Czy moze ktos ma jakies inne pomysly?Cytrusy odpadaja.
Hafsa(jeszcze nie pomaranczowa)
--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-04-23 12:38:11

Temat: Re: Soki warzywno-owocowe
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

> Czy moze ktos ma jakies inne pomysly?Cytrusy odpadają.

Buraki - IMHO najlepszy jest jabłkowo burakowy z cytryną.
Da się wciągnąć też burak, seler jabłko, albo burakowo jabłkowy.

Uwaga tylko na ilość, buraki są mocno esencjonalne i jak da się za dużo, to
sok jest cierpkoszczypiący.

I kapusta włoska - jest trochę zabawy z krojeniem i upychaniem jej do
sokowirówki, ale w połączeniu z jabłkiem jest smaczna, ew. kapusta -
jabłko - marchew - cytryna.

Sowa

1. Data: 2004-04-23 13:03:22

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Buraki - IMHO najlepszy jest jabłkowo burakowy z cytryną.
> Da się wciągnąć też burak, seler jabłko, albo burakowo jabłkowy.

Dobry pomysl z tym burakiem, ma byc surowy oczywiscie?

> Uwaga tylko na ilość, buraki są mocno esencjonalne i jak da się za dużo,
> sok jest cierpkoszczypiący.

To ile go dac ? Kawalek?

> I kapusta włoska - jest trochę zabawy z krojeniem i upychaniem jej do
> sokowirówki, ale w połączeniu z jabłkiem jest smaczna, ew. kapusta -
> jabłko - marchew - cytryna.

Kapusta odpada, boli mnie brzuch po niej.
Dzieki Sowa , jestes nieoceniona.
Hafsa

1. Data: 2004-04-23 13:45:36

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Banan, jak się doda banana, do marchewki, to wychodzi inny smak.

No i cytrusy z wyciskarki.

Mogą być jeszcze mrożone maliny albo jagody np. do pomarańczy, ale to chyba
o tej porze roku trochę drogo wychodzi.

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]