najlepsze pieczywo w Warszawie

1. Data: 2004-04-22 20:28:31

Temat: najlepsze pieczywo w Warszawie
Od: "bcs" <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiscie kupuje pieczywo w piekarni szwajcarskiej w King Cross na
Grochowskiej. W niektorych restauracjach (np. Dom Polski, Bouthause) serwuja
doskonele pieczywo.

Gdzie jeszcze mozna w Warszawie dostac dobre pieczywo ? A gdzie jest
najlepse ?

Pozdrawiam

Bogdan

1. Data: 2004-04-22 21:54:08

Temat: Re: najlepsze pieczywo w Warszawie
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bcs" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja osobiscie kupuje pieczywo w piekarni szwajcarskiej w King Cross na
> Grochowskiej. W niektorych restauracjach (np. Dom Polski, Bouthause)
serwuja
> doskonele pieczywo.

Czy Tobie aby na pewno chodzi o dobre pieczywo ;)

Błagam, nie porównuj pieczywa z "piekarni" szwajcarskiej z tym z Domu
Polskiego...

> Gdzie jeszcze mozna w Warszawie dostac dobre pieczywo ? A gdzie jest
> najlepse ?

Najlepse jest oczywiście z Radzymina. Mozna kupić w dobrych sklepach ze tzw.
zdrową żywnością.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-04-23 04:51:02

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c699up$gnt$1@news.onet.pl> bcs wrote:
> [...]
> serwuja doskonele pieczywo.
>
> Gdzie jeszcze mozna w Warszawie dostac dobre pieczywo ? A gdzie jest

Według mnie w w Warszawie nie ma dobrego pieczywa w ogóle. Szczerze
mówiąc ostatnio rzadko spotykam się w Polsce ze znośnym pieczywem.

Władysław

1. Data: 2004-04-23 07:11:11

Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Według mnie w w Warszawie nie ma dobrego pieczywa w ogóle. Szczerze
> mówiąc ostatnio rzadko spotykam się w Polsce ze znośnym pieczywem.

Za to jesli bedziesz w Krakowie: siec piekarni Awiteks, chleb galicyjski
(duzy lub maly).
Polecam.

D.

1. Data: 2004-04-23 07:27:34

Od: "Darmond" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W krakowskim Awiteksie pyszny jest też chleb zbójnicki i góralski. Taki
chleb można zjeść cały na jedno posiedzenie tylko z masełkiem.
Pozdrawiam ze słonecznego Krakowa
Patrycja

1. Data: 2004-04-23 08:28:31

Od: "agnicha" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie jeszcze mozna w Warszawie dostac dobre pieczywo ? A gdzie jest
> najlepse ?
ja lubię pieczywo z piekarni Grzybki na Marysinie..

Agnieszka

1. Data: 2004-04-23 13:45:56

Od: "Franka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Na kolację będę miała chlebek razowy wypieczony przez Piekarnię
Wojskową. Gdy jest kupowany ciepły, niebo w gębie, a ponieważ jest malutki, to
nawet nie wiem jak smakuje po kilku dniach... Można go nabyć na bazarku na
Banacha /Warszawa/, ale w której budzie nie wiem, bo to nie ja kupuję.
Pozdrawiam!
Franka /ta,co wojsko wspomaga/

1. Data: 2004-04-23 13:49:02

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
serwuja
> doskonele pieczywo.
>
> Gdzie jeszcze mozna w Warszawie dostac dobre pieczywo ? A gdzie jest

U mnie w budce na targu na Chomiczówce (tej z szyldem Piekarnia Żoliborz)
sprzedają chleb na wagę. Razowy. Po prostu rewelacja. Jakieś 3 złote
kilogram.
Wypróbowałam na razie razowy z posypką z ziemniaków i razowy z soją.
Jak się do tego kupi dobrą wędlinę w budce obok, to kanapka z szynką smakuje
jak kanapka z szynką, a nie jak papier i nie muszę jeździć 400 kilometrów,
żeby zjeść dobry chleb :)

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

1. Data: 2004-04-23 13:59:20

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jutro tam lecę! Dziękuję za informację!
Niedawno była wiadomość o szynce swojskiej, teraz chlebek. Super!
Pozdrawia sąsiadka z Nerudy
Marianka

1. Data: 2004-04-23 14:05:01

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Jutro tam lecę! Dziękuję za informację!
> Niedawno była wiadomość o szynce swojskiej, teraz chlebek. Super!
> Pozdrawia sąsiadka z Nerudy
> Marianka

No proszę, nawet mieszkamy na tej samej ulicy :)
Szynka swojska to w tej budce na rogu, takiej brązowej? Z ławką przed
wejściem? tam jest zawsze kolejka po wędliny :)

--

Pozdrawia KingAM

"Aleś ty mądra. Jak google" [Sylwia]

Szynkowar