Sos czosnkowy ?

1. Data: 2005-08-05 11:04:57

Temat: Sos czosnkowy ?
Od: "lidia" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos zna przepis na "sos czosnkowy"?>?

2. Data: 2005-08-05 11:15:02

Temat: Re: Sos czosnkowy ?
Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** lidia <l...@t...pl>:

> [-- text/plain, encoding quoted-printable, charset: Windows-1252, 2
> lines --]

Oj nieładnie...

> czy ktos zna przepis na "sos czosnkowy"?>?

Przedwczoraj był identyczny temat.

--
| + .-. .
' Pozdrawiam, . * ) )
Konrad Kosmowski . . '-' . kK

3. Data: 2005-08-05 11:42:33

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos zna przepis na "sos czosnkowy"?>?

W przeciwienstwie do niektórych starych wyjadaczy na prk co to wiedza
wszystko, nie odesle Cie do archiwum ani na google tylko napisze: jogurt
naturalny, majonez lub smietana, roztarty z sola czosnek, sparzony
majeranek. Dokladnie polaczyc razem. Proporcje wg uznania i upodoban
smakowych.
Pozdr Jacenty

4. Data: 2005-08-05 12:35:21

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacenty napisał(a):

> [...]
> naturalny, majonez lub smietana, roztarty z sola czosnek, sparzony
> majeranek. Dokladnie polaczyc razem. Proporcje wg uznania i upodoban

Może być bez majeranku, za to z innymi ziołami lub z pieprzem :) Reszta
w archiwum ;) NMSP

tapta
GG:4082847

5. Data: 2005-08-05 12:42:35

Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> naturalny, majonez lub smietana, roztarty z sola czosnek, sparzony
> majeranek. Dokladnie polaczyc razem. Proporcje wg uznania i upodoban
Ten tfuj to tez dobry jednak ja wole mayonez (OOOCEEETIIIXXX) serek
homogenizowany (ja robie circa pół na pó ale proporcje zależą czy wolisz
słodsszy czy nie) i czosnek

POzdr
CAT

6. Data: 2005-08-05 13:23:03

Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lidia napisał:
> czy ktoś zna przepis na "sos czosnkowy"?>?

0,5 jogurtu lub śmietany 18 - co kto może ;) i lubi
1 łyżka majonezu
1 solidny ząbek czosnku młodego, trochę więcej gdy już suchy
sól

to solidna baza, dalej różnymi ziółkami można, ostatnio dodałem prawie
pęczek koperku i bardzo się na grilu podobała modyfikacja

Tomaso

7. Data: 2005-08-05 20:15:25

Od: "lidia" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim za przepisy :D
pozdrawiam serdecznie,
lidia

8. Data: 2005-08-21 16:36:20

Od: celesta <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Oj nieładnie...

> Przedwczoraj był identyczny temat.

Czasem robie taki, jest super prosty, smietana, albo kefir, albo jogurt
naturalny; swiezy czosnek, przecisnac przez praske i wymieszac z np.
smietana, dosolic , i doprawic do smaku. Ja zawsze dodaje tez koperek, a
czasem scieram na tarce kalarepke i dodaje rowniez. Taki sosik podaje do
makaronu (najczesciej) jest bardzo smaczny. Mozna tez dodac odrobine
sokuz cytryny. Proporcje zaleza od tego jak ostry sos ktos lubi.

pozdrawiam
gosia

jak zostac kucharzem
Zapalarka w kuchni gazowej kiepsko działa
pasteryzowanie zup i rosołu
archiwum, nieco OT
jaka maszynka do mielenia mięsa