ciasto z brzoskwiniami

1. Data: 2005-08-05 11:32:14

Temat: ciasto z brzoskwiniami
Od: "aga_agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dostałam cała mase brzoskwiń Chetnie zrobiła bym jakies ciasto z nimi i np
jakąs kruszonka (chodz nie koniecznie musi byc )
Prosze o dobry sprawdzony przepis

2. Data: 2005-08-05 13:15:03

Temat: Re: ciasto z brzoskwiniami
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dostałam cała mase brzoskwiń Chetnie zrobiła bym jakies ciasto z nimi i np
> jakąs kruszonka (chodz nie koniecznie musi byc )
> Prosze o dobry sprawdzony przepis

Polecam ciasto z owocami Magdaleny Bassett, choć nie wiem, czy krajowe
brzoskwinie się do niego nadają. Ja piekłam z brzoskwiniami z puszki i
wyszło rewelacyjne. Myślę, że warto spróbować z naszymi owocami.

Pozdrawiam.
Barbara.

3. Data: 2005-08-05 13:56:22

Od: j...@w...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> dostałam cała mase brzoskwiń Chetnie zrobiła bym jakies
> ciasto z nimi i np
> jakąs kruszonka (chodz nie koniecznie musi byc )
> Prosze o dobry sprawdzony przepis

Witam bardzo wakacyjnie! Jakiś czas temu (chyba dłuższy) podawałam przepis
na
brzoskwiniowiec. Cieszył się ,hmmm niezłym "wzięciem"(oczywiscie się nie
chwalę tylko fakty podaję) a do czego zmierzam w skład ciasta wchodzą
brzoskwinie z puszki a ja dodałam ostatnio świeże obrane ze skóry i
pachnące latem. Słuchajcie ciasto wyszło jeszcze smaczniejsze i przepojone
zapachem brzoskwiń . Nie dodawałam więcej cukru mimo że brzoskwinie nie były
tak słodkie ale ciacho wytrzymało jeden wieczór. Rewelacja polecam do
spróbowania póki są brzoskwinie na straganach.
A tu załączam przepis :

Brzoskwiniowiec

2,5 szklanki mąki
5 żółtek (białka na później zostawić)
1 kostka margaryny
szczypta soli szczypta cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 budynie śmietankowe z cukrem (winiary)
3/4 litra mleka
puszka brzoskwiń duża - w sezonie dodajemy świeże brzoskwinie około 70-80
dkg
pół szklanki cukru pudru

Z mąki, żółtek, margaryny, pr. do pieczenia, soli i cukru zagnieść ciasto.
Wyrobić porządnie i podzielić na dwie części i włożyć do zamrażalnika na
około 2 godziny. Po wyjęciu utrzeć 1 część ciasta na tarce z grubymi
oczkami, lekko przygnieść i zapiec w piekarniku o temperaturze 180c przez 7
minut. W międzyczasie ugotować budyń i gorący wylać na zapieczone ciasto, na
budyń ułożyć pokrojone w paski brzoskwinie. Przygotować pianę z białek
ubitych z pół szklanki cukru pudru i tą pianę wylać na brzoskwinie. Na
koniec zetrzeć drugą część ciasta na białko i piec 35-40 min, w temperaturze
180 c. Po upieczeniu posypać cukrem pudrem. Jest bardzo smaczne i ma kilka
warstw. Ja przechowuję je w lodówce.

Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

4. Data: 2005-08-05 21:21:36

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga_agnieszka napisał:
> dostałam cała mase brzoskwiń Chetnie zrobiła bym jakies ciasto z nimi i np
> jakąs kruszonka (chodz nie koniecznie musi byc )
> Prosze o dobry sprawdzony przepis

Ja dzis upieklam takie:
http://www.kulinaria.pl/potrawy.asp?id=138
Przepis dobry, dokladny. Ciacho smaczne :)

Na marginesie: przy takim przygotowaniu i ulozeniu masy z kokosem (patrz
przepis), rzeczywiscie trzyma on sie calosci. W przeciwienstwie do
nieszczesnej "pszczolki", o ktorej pisalam wczesniej :)

Agnieszka Młynarczyk

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

5. Data: 2005-08-05 21:39:50

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Młynarczyk wrote:

> Agnieszka Młynarczyk
>
> Agnieszka Młynarczyk

Baden Baden
:)

sadyl

6. Data: 2005-08-07 22:37:20

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl napisał:

> Baden Baden
> :)
Nie :) Wuppertal Wuppertal :)

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

Sos czosnkowy ?
jak zostac kucharzem
Zapalarka w kuchni gazowej kiepsko działa
pasteryzowanie zup i rosołu
archiwum, nieco OT