archiwum, nieco OT

1. Data: 2005-08-05 08:30:20

Temat: archiwum, nieco OT
Od: "dama" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzadko teraz zagladam na kuchnie, ale dzisiaj weszlam i poczytalam sobie
rozmowki na temat leczo, a scislej na temat co kto i jak powinien.
Przypomnialam sobie swoje pierwociny w internecie i na grupie.

1. Nie wiedzialam, ZE istnieje archiwum
2. Nie wiedziałam, jak się do niego dobrać.
3. Nie wiedziałam, co to jest pisanie na priv ( parę osób się zdziwiło mocno:
jak mozna nie wiedzieć)
4. Nie wiedziałam, że istnieją przeglądarki i jak się z nich korzysta.
5. Miałam szczęście, że zadałam pytanie niebanalne, więc nikt mnie nigdzie nie
odsyłał i nie pouczał.

Wszystkim starym wyjadaczom dedykuję powiedzenie:
"Zapomniał wół jak cielęciem był"

2. Data: 2005-08-05 08:45:33

Temat: Re: archiwum, nieco OT
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dama" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przypomnialam sobie swoje pierwociny w internecie i na grupie.
>
> 1. Nie wiedzialam, ZE istnieje archiwum
> 2. Nie wiedziałam, jak się do niego dobrać.

A to prawda, zawsze mocno mnie to dziwi, że jak ktoś zadaje proste pytanie,
to dostaje odpowiedź "Sprawdź w archiwum", po której odpowiadający powinien
się spodziewać przecież kolejnego pytania, na które odpowiedź będzie dłuższa
niż na pierwotne :-)))

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

3. Data: 2005-08-05 08:52:30

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** flower <f...@w...pl>:

> [...]
> odpowiadający powinien się spodziewać przecież kolejnego pytania, na
> które odpowiedź będzie dłuższa niż na pierwotne :-)))

Na niektórych grupach siedzą boty, jak delikwent pojawi się na grupie
pierwszy taz (nieznane wcześniej nagłówki) to dostaje z automatu maila z
informacjami, FAQ grupy itd. - właśnie po to aby zapobiec takim
sytuacjom, ale to raczej na grupach technicznych. ;)

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

4. Data: 2005-08-05 09:19:28

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

dama napisał(a):
> [...]
> odsyłał i nie pouczał.
>
> Wszystkim starym wyjadaczom dedykuję powiedzenie:

Ja zanim odważyłam się po raz pierwszy odezwać na niusach, byłam po
paromiesięcznej lekturze różnych grup dyskusyjnych. Dlatego wiedziałam,
co to jest archiwum i gdzie ono jest, otarłam się o netykietę i
wyjaśnienia akronimów. Ale i to nie oszczędziło mi potknięć, chociaż nie
dostałam uwag gorszych niż "tnij cytaty" :).

--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

5. Data: 2005-08-05 09:33:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 05 Aug 2005 11:19:28 +0200, aniared
<a...@n...pl> wrote:

> [...]
>wyjaśnienia akronimów. Ale i to nie oszczędziło mi potknięć, chociaż nie
>dostałam uwag gorszych niż "tnij cytaty" :).

Ja tez i tez popelnialam fopa netykietowe.
Dla mnie takie wpadanie na grupe i pytanie o COS to tak jak do
grupy obcych ludzi na ulicy podleciec i wrzasnac - wiecie jak
robic lecz? Klepnac kogos w plecy tak, ze im oko wyleci, a potem
obrazic sie, bo niek sie nie chce odezwac, albo zbywa
polslowkami.... Dalej oglaszam , ze my sie nie znamy przeciez.
Tylko (no moze nie we wszystkich przypadkach) tylko wirtualnie i
jakies tam zasady dobrego wychowania chociazby powinny
oboiwiazowac, CO NIE?

Pierz, co w sumie jest ciekaw, czy jakby w gugla grup wpisac
kokosowy paas badz parchewke to cos by wyszlo, hehehehe, ale nie
chce mu sie szukac...do banku trzeba isc, pieniadze charytatywne
wplacic
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2005-08-05 09:58:32

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> informacjami, FAQ grupy itd. - właśnie po to aby zapobiec takim
> sytuacjom, ale to raczej na grupach technicznych. ;)

Jak widać nie tylko na technicznych.. A jak ktoś myśli, że jest lepszy od
nowych, bo ma staż, to trzyma w schowku zdanie "sprawdź w archiwum" albo
"szukaj na google", wciska ctrl + V i post zaliczony.
Pozdrawiam Jacenty

7. Data: 2005-08-05 10:05:44

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> [...]
> kokosowy paas badz parchewke to cos by wyszlo, hehehehe, ale nie
> chce mu sie szukac...do banku trzeba isc, pieniadze charytatywne

By wyszło. I koczek, ten no... przysmażony? przypieczony? Acha, koczek
był na chrupko! http://tinyurl.com/786tg
kokosowy pas i parchewka: http://tinyurl.com/djujh
No to poszukałam charytatywnie za Ciebie :).
--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

8. Data: 2005-08-05 10:09:00

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** jacenty <s...@w...pl>:

> Jak widać nie tylko na technicznych.. A jak ktoś myśli, że jest lepszy
> od nowych, bo ma staż, to trzyma w schowku zdanie "sprawdź w archiwum"
> albo "szukaj na google", wciska ctrl + V i post zaliczony.

Ale po co w schowku? Można sobie np. podpiąć pod makro w edytorze,
którym edytujemy posty. Wiesz MS Outlook Express to nie jest jedyny
program do usenetu...

> Pozdrawiam Jacenty

Tnij sygnatury. :P

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

9. Data: 2005-08-05 10:30:06

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale po co w schowku? Można sobie np. podpiąć pod makro w edytorze, którym
edytujemy posty. Wiesz MS Outlook Express to nie jest jedyny program do
usenetu

Tnij sygnatury. :P

Dziękuję. Postaram się poprawić. Jacenty
A swoją drogą Twoja sygna jest ciekawa:))

10. Data: 2005-08-05 13:31:48

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared wrote:

> [...]
> wyjaśnienia akronimów. Ale i to nie oszczędziło mi potknięć, chociaż nie
> dostałam uwag gorszych niż "tnij cytaty" :).

Na szczęście teraz już Ci się nie zdarza nie ciąć cytatów
:)

sadyl

jaka maszynka do mielenia mięsa
Co zrobic z kabaczka ?