Re: archiwum, nieco OT

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: archiwum, nieco OT
Date: Fri, 05 Aug 2005 10:33:39 +0100

On Fri, 05 Aug 2005 11:19:28 +0200, aniared
<a...@n...pl> wrote:

>Ja zanim odważyłam się po raz pierwszy odezwać na niusach, byłam po
>paromiesięcznej lekturze różnych grup dyskusyjnych. Dlatego wiedziałam,
>co to jest archiwum i gdzie ono jest, otarłam się o netykietę i
>wyjaśnienia akronimów. Ale i to nie oszczędziło mi potknięć, chociaż nie
>dostałam uwag gorszych niż "tnij cytaty" :).

Ja tez i tez popelnialam fopa netykietowe.
Dla mnie takie wpadanie na grupe i pytanie o COS to tak jak do
grupy obcych ludzi na ulicy podleciec i wrzasnac - wiecie jak
robic lecz? Klepnac kogos w plecy tak, ze im oko wyleci, a potem
obrazic sie, bo niek sie nie chce odezwac, albo zbywa
polslowkami.... Dalej oglaszam , ze my sie nie znamy przeciez.
Tylko (no moze nie we wszystkich przypadkach) tylko wirtualnie i
jakies tam zasady dobrego wychowania chociazby powinny
oboiwiazowac, CO NIE?

Pierz, co w sumie jest ciekaw, czy jakby w gugla grup wpisac
kokosowy paas badz parchewke to cos by wyszlo, hehehehe, ale nie
chce mu sie szukac...do banku trzeba isc, pieniadze charytatywne
wplacic
K.T. - starannie opakowana