Spotkałam ich w Pruszkowie.

11. Data: 2017-06-11 14:10:38

Temat: Re: Spotkałam ich w Pruszkowie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
mb-w-syrii-niz-z-glodu-w-polsce-6027715320792193a

> Jeśli??? To już "wszyscy" przyjmują????
>
> http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/308119875-Jedenascie-
krajow-europejskich-nie-przyjelo-uchodzcow.html

> [...]
> książeczkach wydrukowanych przez Merkel mają same niemieckie adresy
> docelowe.
> A powstrzymać chcę tylko Niemców - przed obdarzaniem Polski nimi.

> Muzułmańskich imigrantów ekonomicznych.

> Wolę własne ruiny i własny zamordyzm niż rządy Niemców i ciapatych.

> Muzułmanskich imigrantów ekonomicznych nie trzeba zniechęcać.
> Głupi nie są, sami wiedzą, gdzie darmowa karma jest wystawiana.
> NIE W POLSCE.

> Ba. Właśnie dlatego głosuję na PiS, bo mi to szczęście zapewnia. Rząd PO
> chciał mi je zepsuć i potem uciec do Brazylii -

Opsss, do KANADY!
Przepraszam panią ex-premier Kopacz za to zniekształcenie wypowiedzi.
LOL

J.w.

12. Data: 2017-06-11 14:23:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-11 o 14:06, Ikselka pisze:
mb-w-syrii-niz-z-glodu-w-polsce-6027715320792193a

> Jeśli??? To już "wszyscy" przyjmują????

To tez będą musieli się otoczyć drutem :)

> Muzułmańskich imigrantów ekonomicznych.

Ale jak?

> Muzułmańskimi imigrantami ekonomicznymi. Nie rób tu chlewu pojęciowego,
> lewaku.

Skup się. Nie ważne z jakiego powodu Polska otoczy się drutem. Efekt
będzie taki, że Polacy będą otoczeni drutem.

> Spoko, razem z wieloma innymi państwami. Razem będzie raźniej, damy radę w
> tym więźniu. Zwłaszcza jeśli tacy jak ty będą po tej drugiej stronie drutu,
> razem z muzułmanami. LOL

Jeżeli ja będę na zewnątrz drutów, to ty będziesz wewnątrz...
Skoro tak lubisz... :)

> [...]
> docelowe.
> A powstrzymać chcę tylko Niemców - przed obdarzaniem Polski nimi.

Ble ble ble... zero konkretów.
Ja się pytam: jak?

> Muzułmańskich imigrantów ekonomicznych.

Jak?

> Wolę własne ruiny i własny zamordyzm niż rządy Niemców i ciapatych.

Nie wątpię. Ale czemu tak nienawidzisz Polaków, że chcesz im zafundować
ruiny i zamordyzm?

> Muzułmanskich imigrantów ekonomicznych nie trzeba zniechęcać.
> Głupi nie są, sami wiedzą, gdzie darmowa karma jest wystawiana.
> NIE W POLSCE.

Bo Polska to biedny kraj. Czyli chcesz żeby został biedny, bo to jedyna
ochrona przed uchodźcami/emigrantami?
Za co tak nienawidzisz Polaków, że chcesz żeby ciągle byli biedni?

> Ba. Właśnie dlatego głosuję na PiS, bo mi to szczęście zapewnia.

Ale innym Polakom nie zapewnia. Dlaczego tak nienawidzisz Polaków?

> Rząd PO
> chciał mi je zepsuć i potem uciec do Brazylii

Serio? Do Brazylii chcieli uciec? LOL :)
Rząd PO ci tak powiedział, czy to jakiś rodzaj objawienia pozazmysłowego?

> - a ja niby dokąd miałabym
> uciec?

Może się otoczyć drutem kolczastym.

> BARDZO.

> Ciebie trzeba na pewno.

No i znowu i wylazła z ciebie faszystka :)

> Tych z kubeczkami spod niemieckiego sklepu
> niekoniecznie. Bo zdrowi.

Ci zdrowi z kubeczkami znowu ci uciekną z tego biednego kraju :)
Jak ich chcesz powstrzymać?

> PS. Dobra, cwietia, nudzisz mnie już tak bardzo, że chyba naprawdę z tobą
> skończę. Pa pa.

Nie strasz, nie strasz, bo się... popłaczesz :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-06-11 15:25:15

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.06.2017 um 10:52 schrieb Kviat:
> [...]
> wracają do Polski skoro im tam tak źle, że muszą żebrać (telefony
> komórkowe mają)? Przecież w Polsce nie ma wojny.

Polacy to chyba co innego? ;-) Niezaleznie gdzie, jak wygladaja i co
robia. Ale obcy to juz inna sprawa. Jak sa w Polsce to sprawdzic
dokumenty i jesli rzeczywiscie obcy, to odebrac cenne rzeczy i puscic w
skarpetkach. Zlote zeby, drozsze okulary, buty i ubrania rekwirowac!
Polak pan! :-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

14. Data: 2017-06-11 15:26:10

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.06.2017 um 12:39 schrieb Ghost:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Powinni je deportować, w Polsce nie wolno mieć drogich telefonów.

Polakom mozna, ale innym nie. :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
które ssałeś" (Szczecin).

Warszawka jak zwykle górą
Sonda przedwyborcza
bezduszni ludzie, którzy z jakiegoś niezrozumiałego powodu wybrali zawód stojący w sprzeczności z ich światopoglądem
Oddawanie szpiku
Pac, pac, pac...