Spotkanie 12.X g. 18

201. Data: 2007-10-16 09:23:03

Temat: Re: Spotkanie zoologiczne
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Kwestia praktyki...

No właśnie! Sam do siebie przecież nie będziesz?
;-P

> Dobra -podeślę ci jakąś kumpelę:
> rozczarowanie-bezcenne...

OK, OK, spytam ją o parę rzeczy, to się wszystko wyjaśni szybciutko ;-P

PS. A tera to ja na rower jadęęęęęę.....

--
XL wiosenna

202. Data: 2007-10-16 09:35:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie! Sam do siebie przecież nie będziesz?
> ;-P

To i do ciebie się powstrzymam...opinia mi wisi...

> OK, OK, spytam ją o parę rzeczy, to się wszystko wyjaśni szybciutko ;-P

Hi hi..myślisz że wszystkie są tak niedyskretne jak ty? ;P

> PS. A tera to ja na rower jadęęęęęę.....

No to zjeżdżaaaj...

;)

203. Data: 2007-10-16 10:04:49

Temat: Re: Spotkanie 12.X g. 18
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 08:07, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Tia, spryciula jeden.... Zawsze dotrzymuje słowa zapewne :-D

Jak na razie - zawsze :) A znam Go baaardzo dluuugo ;)

--
Fragile

204. Data: 2007-10-16 10:14:56

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 05:58, f...@g...pl wrote:

> [...]
> po prostu go odrzuca. To po prostu forma obrony i nic więcej - chcesz
> kogoś do siebie zrazić lub "przetestować" [nie mam na myśli świadomej
> manipulacji/celu, ale coś co tkwi w podświadomości] - zeświniasz się.
> Nie atakujesz go, sam narażasz się na atak, ale ... przynosisz szkodę
> głównie sobie jednocześnie unikając jakiejś formy ataku. I tyle. Wolę
> tak, zamiast np. robić do "wroga" telefony w środku nocy, czy latać za
> nim z siekierą - to skuteczniejsze i bardziej pokojowe, choć tak jak
> podkreślam, bardzo podświadome, niezaplanowane.

Kurczaczki, teraz to ja juz nic nie wiem ... :) Namotal Pan, Panie
Fly, ze ho ho :)
I jak tu ludziom ufac? ;)
No nic, poki co, nadal uwazam, ze jestes taki, jakim Cie poznalam, i
niech tak pozostanie, tfu, i takim pozostan :)
[Chyba, ze to wszystko sciema, to daj jakis znak, nie wiem, za uchem
sie podrap 3 razy, czy cus :)]

Fragile

205. Data: 2007-10-16 10:57:14

Temat: Co ma MP do tego?
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mieszanych uczuć z obrzydzeniem włącznie, a jednocześnie robił to tak,
> żeby nie dopuścić do jawnego braku akceptacji swoich skeczy

Myslisz, ze robił coś aby nie dopuscic do braku akceptacji?
Ja sądze przeciwnie - ze gdyby nie cenzura, to zrobiłby duzo wiecej
zeby ludzi zszokowac. :) (a cenzura nie jest adresatem tworczosci)
To, że równoczesnie mrugał okiem do tych, którzy rozumieja intencje
(tu: chęć szokowania) - to odrebna cecha, juz nie MP-owska

Rozumiem, ze MP jest wygodną metaforą dla twojej "misjii",
ale moze jednak nie do konca trafiona... ;)

> [...]
> kogoś do siebie zrazić lub "przetestować" [nie mam na myśli świadomej
> manipulacji/celu, ale coś co tkwi w podświadomości] - zeświniasz się.

No i co potem? Wracasz do roli sztywnego, poprawnie zachowujacego się
zwierza hodowlanego?

- JaKasia

206. Data: 2007-10-16 11:22:29

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky"

> jak się jest samotnkiem to każdy
> gość-osioł jest nie w porę

Shrek sie w koncu przyzwyczail... ;)

> Ma-że baby uważa za kreatury z przyssawkami...

Baba! Czy aby BABA nie ma racji!

;)

207. Data: 2007-10-16 11:26:26

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl>

> Jak na razie - zawsze :) A znam Go baaardzo dluuugo ;)

To może jakos podstępnie skłonimy go teraz aby zdeklarował się
do striptizu? ;)

- JaKasia

208. Data: 2007-10-16 11:53:53

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To i do ciebie się powstrzymam...opinia mi wisi...

Fakt, pisałeś, że Ci dużo wisi. To "dużo" - to tylko ta opinia? Hmmm,
no to kiepsko, kiepsko ;-P

> ;-P

> Hi hi..myślisz że wszystkie są tak niedyskretne jak ty? ;P

Już ja wiem, o co spytać, żeby sprawdzić, czy jest Tobą ;-PPP

> No to zjeżdżaaaj...
>
> ;)

A pięknie było!

--
XL wiosenna

209. Data: 2007-10-16 11:56:18

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Jak na razie - zawsze :) A znam Go baaardzo dluuugo ;)
>
> --
> Fragile

4 spotkanka to jest długo?
To chyba go jeszcze nie znasz :-D

--
XL wiosenna

210. Data: 2007-10-16 12:09:42

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> 4 spotkanka to jest długo?
> To chyba go jeszcze nie znasz :-D

Ale jest na dobrej drodze! ;)

Re: psychosynteza - cz. 9
Nie mam juz sily...
betanki, racja papy trzęsiłapy
Ból istnienia
Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)