Spotkanie w Warszawie

151. Data: 2009-09-29 18:13:10

Temat: Re: Spotkanie w Warszawie
Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszheri pisze:

> Powiadam Ci nie, Perełciu. Urok znajomości via net polega na tym,że
> nigdy nic nie wiesz na pewno. Nie wiesz czy zdjęcie jest moje, czy
> piszę prawde czy wyobrażenia, czy jestem Vip-em czy gęsiareczką, czy
> jestem kobietą mężczyzną czy obojga płci i tak
> dalej...dalej...dalej.... ;))))

Oszczywiście, ale jako że chodzi o nocleg, płeć nie gra roli. ;P

> Jedyną prawdą jest glos, który usłyszysz przez pewien znany
> komunikator.

Poczekam do soboty. :)

Pozdrawiam
Flyer

152. Data: 2009-09-29 18:13:45

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:

> No widzisz - z powyższego oświadczenia woli nie musi jeszcze nic
> wyniknąć, natomist w sytuacji umówienia na bzykanie takie
> oświadczenie z założenia ma klauzulę wykonalności ... której
> oczywiście z większym/mniejszym trudem lub wcale można nie przyjmować
> do wiadomości - ale to inna bajka ;)

I inne towarzystwo. Może nawet jakaś stara grupa zawodowa?... ;D

michał

153. Data: 2009-09-29 18:15:56

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Albo rozebrać do naga i wysłać na bazar, wiemy, wiemy:-)

Bez rozbierania. Na dłonie patrzysz. :)

michał

154. Data: 2009-09-29 18:21:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> coś ty, to kobiety potrzebują porad sercowych :)

> różnica między nami a kobietami jest dokładnie taka:
> http://www.youtube.com/watch?v=3qE9x-i-2kY

No... Taka. :D

michał

155. Data: 2009-09-29 18:36:00

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Wrz, 20:13, flyer <f...@g...pl> wrote:

> Oszczywiście, ale jako że chodzi o nocleg, płeć nie gra roli. ;P

A jesio tak proforma, w nocleg wliczono śniadanie? ;)

> Poczekam do soboty. :)

Poczekamy, oblukamy, posłuchamy, ocenimy, podumamy, pożegnamy,
zapomnijmy. ;P

pozdrawiam
-aszi-

156. Data: 2009-09-29 19:26:23

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

****
A tam - nie rozumiesz praktycznej strony mojego podejścia - parę lat
temu dogłębnie uświadomiłem sobie pewien deficyt w swoich zwyczajach.
Nie to, że wcześniej go nie czułem, ale akurat wtedy brak zachowania,
którego nie posiadałem, bardzo mi przeszkadzał. Toteż najpierw
zaprosiłem do siebie na kilka piw koleżankę z netu, później innej
koleżance [akurat nadarzyła się okazja], będąc bardzo zmęczonym,
zaproponowałem "chodźmy do mnie", ostatnio dołożyłem drugie łóżko ;> -
to co robię to swego rodzaju nabywanie nowej zdolności wbrew sobie, plus
bałaganik w mojej kwaterze.

Michał potrafi zaprosić kogoś po imprezie do domu, bez problemu
przenocować, ja tej zdolności nie nabyłem nigdy, więc przy nadarzającej
się okazji, staram się ją nabyć - bez oszukiwania podmiotu zaproszenia
co do celu zaproszenia. :)

Pozdrawiam
Flyer
*****

Nie bardzo rozumiem, na czym polega to "wbrew sobie" ?
A przy okazji - strasznie żałuję gdyż szykuje się zajebista ekipa, ale tym
razem na 95% nie będzie mnie. Szykuje mi się wyjazd na cały week.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

157. Data: 2009-09-29 20:40:29

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> [...]
> co do celu zaproszenia. :)
> *****
>
> Nie bardzo rozumiem, na czym polega to "wbrew sobie" ?

Bo nie jesteś mną. Ja też nie rozumiem, jak można zrezygnować z
"zajebistej ekipy" i wyjechać sobie [foch ;>] na cały week. :)

158. Data: 2009-09-29 20:41:43

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszheri pisze:

> A jesio tak proforma, w nocleg wliczono śniadanie? ;)

> Poczekamy, oblukamy, posłuchamy, ocenimy, podumamy, pożegnamy,
> zapomnijmy. ;P

No widzisz? ;> Trochę pokrętną drogą, ale w końcu, osiągnęliśmy
konsensus - ja się nie motam, Ty rozumiesz. :)

Pozdrawiam
Flyer

159. Data: 2009-09-29 20:46:16

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:
> 3 października, w sbotę - kilka osób z appm spotka się w Toli na Polu
> Mokotowskim. Początek spotkania o 18:00.
> Zachęcamy do przybycia wszystkich, którzy mają na to nieprzymuszoną
> ochotę. :)

Michale, a może zrobić rezerwację w Merylin? Co prawda w sobotę może być
tłok, ale chyba będzie cieplej niż w Toli?

Pozdrawiam
Flyer

160. Data: 2009-09-29 20:50:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Sep 2009 22:46:16 +0200, flyer napisał(a):

> Michale, a może zrobić rezerwację w Merylin? Co prawda w sobotę może być
> tłok, ale chyba będzie cieplej niż w Toli?
>
> Pozdrawiam
> Flyer

Jakbyście znaleźli cieplejszy/lepszy lokal, tobym się może z wesela urwała
;-)
--

Ikselka.

Robaks, pomówmy o emocjach ...