Spotkanie w Warszawie

161. Data: 2009-09-29 20:59:56

Temat: Re: Spotkanie w Warszawie
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Jakbyście znaleźli cieplejszy/lepszy lokal, tobym się może z wesela urwała
> ;-)

Szzzzzukaj Michał, szzzzzzzukaj... będziesz mógł znów brylanta oblukać

Qra

162. Data: 2009-09-29 21:02:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Sep 2009 22:59:56 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Szzzzzukaj Michał, szzzzzzzukaj... będziesz mógł znów brylanta oblukać
>
> Qra

Co mają do wiatraka brylanty? Wystarczy, że nie wyjdę po spotkaniu
powtórnie przeziębiona...
--

Ikselka.

163. Data: 2009-09-29 21:12:31

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Wrz, 22:46, flyer <f...@g...pl> wrote:

> Michale, a może zrobić rezerwację w Merylin? Co prawda w sobotę może być
> tłok, ale chyba będzie cieplej niż w Toli?
>
> Pozdrawiam
> Flyer

Czekaj czekaj ...ale lokal w stylu Merylin Monroe czy Merylin
Manson... bo mnie w dysonans wprowadzasz w kwestii doboru stroju. Bo
jak opcja a) to wiadoma minimalizm a jak b) to chyba będzie
obowiązywał flayers na kolorową stronę i obuwie od Martensa.
haloooo :) ;))

-aszi-

164. Data: 2009-09-29 23:27:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

flyer wrote:

> Michale, a może zrobić rezerwację w Merylin? Co prawda w sobotę może
> być tłok, ale chyba będzie cieplej niż w Toli?

Ja lubię Tolę (tam jest więcej drzwi do toalet), ale dostosuję się do racji
większości. :)

michał

165. Data: 2009-09-29 23:31:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

>>> Pozdrawiam
>>> Flyer

> Szzzzzukaj Michał, szzzzzzzukaj... będziesz mógł znów brylanta oblukać

W Merlinie jest ciemno, a w Toli zimno. ;(

michał

166. Data: 2009-09-29 23:32:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> W Merlinie jest ciemno, a w Toli zimno. ;(

złotyje tarasy?

167. Data: 2009-09-29 23:35:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszheri wrote:

> [...]
> jak opcja a) to wiadoma minimalizm a jak b) to chyba będzie
> obowiązywał flayers na kolorową stronę i obuwie od Martensa.

Style są podobne. Merlin ma styl o 200 metrów południowszy od stylu Toli.

michał

168. Data: 2009-09-29 23:46:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> złotyje tarasy?

Tam tylko dla prowadzących pojazdy mechaniczne, bo albo piwa wypijemy mniej,
albo w portfelu zostanie mało. :p

michał

169. Data: 2009-09-30 06:27:07

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Wrz, 01:35, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Style są podobne. Merlin ma styl o 200 metrów południowszy od stylu Toli.
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Aha...czyli dali ;)

pozdrawiam
-aszi-

170. Data: 2009-09-30 07:43:28

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tam tylko dla prowadzących pojazdy mechaniczne, bo albo piwa wypijemy
> mniej, albo w portfelu zostanie mało. :p

> [...]

Kumam- a Ty się zobowiązałeś zapłacić mój rachunek. Mam na to dowód- twój
post na grupie, i mam zamiar z tego skorzystać. Proponuję więc Złote Tarasy,
cokolwiek to jest, byle drogo:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Robaks, pomówmy o emocjach ...