Spóźniony pierścionek...

następny post »
From: "careloss" <c...@N...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Spóźniony pierścionek...
Date: Mon, 21 Jul 2003 13:55:36 +0200

Strasznie mi wstyd że nie kupiłem jeszcze mojej narzeczonej
pierścionka zaręczynowego. Od samych zaręczyn nie było
mnie na to stać. Zawsze mieliśmy jakieś ważniejsze wydatki.
Ale ja nie chcę dłużej już z tym czekać. Oczywiście dalej mam
problem z pieniążkami, ale nie należę do sknerusów i chcę Jej
go w końcu dać, chociaż jakiś nie bardzo drogi, ale musi być.
Czy wypada kupić pierścionek z białego złota? Albo nawet
taki z prawdziwego, ale niekoniecznie z drogimi kamieniami
tylko z syntetycznymi? Taki z prawdziwymi to kosztuje
co najmniej 300-350 a ja po prostu tyle nie mam. Naprawdę
nie chodzi tu o moje skąpstwo, ale mamy dużo ważniejsze
wydatki i nie wiem nawet czy Ona chciałaby taki z droższych..

Co poradzicie..

--
careloss