Średnia wieku uczestników psp

1. Data: 2010-01-10 01:14:10

Temat: Średnia wieku uczestników psp
Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie pomyślałem, że może warto byłoby zrobić ankietę n/t kto ile
ma lat spośród osób tu piszących. Być może jest to głupi pomysł, wszak
wiedza często niewiele ma wspólnego z wiekiem. Z drugiej jednak
strony, każde pokolenie prezentuje trochę inny światopogląd, właściwy
dla czasów w których się wychowywało. Może to, acz nie musi, wpływać
na sposób widzenia poszczególnych spraw poruszanych na psp.

Szanowne Panie proszę, aby nie wpisywały że wszystkie mają po 18...
Choć to oczywista oczywistość przecież (ponoć) jest.;-))

Zaryzykuje, strzelę pierwszy - ja mam trzydzieści kilka, bliżej jednak
trzydzieści niż czterdzieści...:-)

Pozdrawiam,
darr_d1

2. Data: 2010-01-10 01:18:49

Temat: Re: Średnia wieku uczestników psp
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 02:14, darr_d1 <d...@w...pl> wrote:
> [...]
> Choć to oczywista oczywistość przecież (ponoć) jest.;-))
>
> Zaryzykuje, strzelę pierwszy - ja mam trzydzieści kilka, bliżej jednak

Miałam iść won, ale spać nie moge i mnie do Was ciągnie :)
29 skończę 27 stycznia.

Paulina

3. Data: 2010-01-10 02:04:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 napisał(a):
> [...]
> Choć to oczywista oczywistość przecież (ponoć) jest.;-))
>
> Zaryzykuje, strzelę pierwszy - ja mam trzydzieści kilka, bliżej jednak

Wiesz coś kręcisz z tym swoim wiekiem, bo sprawiasz wrażenie staruszka
który pisze posty sprzątające, ty tu ciągle ustawiasz coś na
pułeczkach , biegasz z miotełką i tetryczysz, że bałaganią;)
A z globem jest trudniej, bo glob jest staro młody i młodo stary,
zależnie od sytułacji, więc czasem biorą globa za nastolatka i
przechodzą na ''ty'' i nawet wygląd mam wtenczas taki młodzieńczy ,
wtenczas starsze panie się rumienią. A czasem jestem tak poważny i
kategoryczny, że ludzie czują respekt do mojej dojrzałości i traktują
z wielkim szacunkiem. Jakby się zabić chcieli, aby mi w drogę nie
wejść i kulą się w sobie i sam wtenczas czuję się ocieżały , pomnikowy
i wyglądam starzej.;)

4. Data: 2010-01-10 08:22:31

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 02:18, Paulinka <p...@w...pl> wrote:

> Miałam iść won, ale spać nie moge i mnie do Was ciągnie :)

No i bardzo dobrze.

> 29 skończę 27 stycznia.

Wodnik wita Wodnika :)
01.02. sie klania.

Reszta w domysle.
Powiem tylko, ze suma cyfr wynosi 21.
I nie jest to 1929 ;)

5. Data: 2010-01-10 09:13:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Reszta w domysle.
> Powiem tylko, ze suma cyfr wynosi 21.

Też tak lubisz się bawić w dodawanie ;)
Chyba jesteś rok młodsza ode mnie, bo u mnie wychodzi 20. Co ciekawsze -
20 wychodzi mi także z dnia i miesiąca.

A Wodniki zazwyczaj bardzo lubię, chociaż sama jestem rogate zwierzę.
Ewa

6. Data: 2010-01-10 09:15:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> z wielkim szacunkiem. Jakby się zabić chcieli, aby mi w drogę nie
> wejść i kulą się w sobie i sam wtenczas czuję się ocieżały , pomnikowy

Trochę w tym prawdy. Ale obstawiam, że jesteś około trzydziestki.

Ewa

7. Data: 2010-01-10 10:40:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 10-styczeń-10, gdy darr_d1 wymamrotał:

> Zaryzykuje, strzelę pierwszy - ja mam trzydzieści kilka, bliżej jednak
> trzydzieści niż czterdzieści...:-)

no to ja jestem w połowie :)

--

jesli nie chcesz opuszczać treningu, opuść.

8. Data: 2010-01-10 11:13:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 20 wychodzi mi także z dnia i miesiąca.
>
> A Wodniki zazwyczaj bardzo lubię, chociaż sama jestem rogate zwierzę.

19 stycznia1973?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

9. Data: 2010-01-10 11:21:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> 19 stycznia1973?

Nie.

Qra

10. Data: 2010-01-10 11:51:46

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Nie.
>
> Qra

To w takim razie 16 kwietnia 1973:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Papageno i Czarodziejski fiut - pożywka dla świeżej krwi
Re: Choćbym chciał nie wiadomo jak
Re: przyczyna i skutek
DLACZEGO...
IZULI...