Można napisać łaskawie tekst.

1. Data: 2010-01-10 01:57:50

Temat: Można napisać łaskawie tekst.
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łaskawość wynika z wiary w dzieciaki. Złudne :-))

Asymilacja z płcią "nad..." podobną, do tego nowego odkrytego...

Im (jej) potrzeba kolejnych stu milionów lat, łat, bat, etc.
Jednak, po co?

I tak nie pojmie, a rozbije każdy wątek na swej 'grupie'.
I tak nie pojmie słowa pisanego. Jak nie przytulisz - nie pojmie!

Przeprowadziłem, a jak wiadomo, zawsze na sobie, eksperyment
... wypalenie żywcem. Mam tematu na prace naukową, jednak nie wiem jak do
tego podejść.

Moje wnioski są u mnie. Wasza indolencja u Was.

Czemu największy człowiek chodzi o kulach?
Czemu najgrubszy nie potrafi tyłka podnieść? I czemu anorektyczka zdycha w
przychodni?
Tematy standard.

Tematami, które do niedawna były "górną półką",zajmują się jeszcze artyści.
Ale tak naprawdę rozmyłają to dzieciaki z mediów, reklamy, pijaru, etc. (nie
chcę zwymiotować)

Zatracane są wartości człowieczeństwa.
Wasze gadanie o człowieku jest tak miałkie i impertynenckie, że wręcz prosi
się o tłuczenie zmiętą gazetą po tych pustych łbach :-)

Oczywiście, nie narzucam.

Polak ma swój dzichad.
Nawet eurodeputant z pensją 50000 euro, ma swój.

Ale to nie są człowieki, to ludzie w swojej masie.
Siła miecha prącego.

Kobyłka.
Dostałem świadomość i pewność. Skontrolowałem, bom niedowiarek.
Powiadam, hmmm... co ja to chciałem?

Do kogo by nie dotarło, gwarantuję swoim łbem.

Ma To swoje minusy :-)))

ett

2. Data: 2010-01-10 10:52:41

Temat: Re: Można napisać łaskawie tekst.
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 10-styczeń-10, gdy eTaTa wymamrotał:

> Zatracane są wartości człowieczeństwa.
> Wasze gadanie o człowieku jest tak miałkie i impertynenckie, że wręcz prosi
> się o tłuczenie zmiętą gazetą po tych pustych łbach :-)

mozolne jest, nie tłucz.
wykuwa się w bólach, a ten tłukłby, żeby jeszcze bardziej bolało.
sadyst?

> [...]
> Powiadam, hmmm... co ja to chciałem?
>
> Do kogo by nie dotarło, gwarantuję swoim łbem.

no to dawaj, do mnie nie dotarło.
niby dotarło, a jednak nie dotarło.

też bym chciał dostać pewność. świadomość już mam.
chyba.
ale pewność jest ważniejsza.

--

jesli nie chcesz opuszczać treningu, opuść.

3. Data: 2010-01-10 12:49:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż to za "Mistrz", co nie potrafi z miłością i cierpliwością zamknąć dzioba
i patrzeć z radością, jak dojrzewa, zmienia się, szuka i wykuwa?
A może nie mistrz, tylko zwykłe ego wybujałe?

MK

4. Data: 2010-01-10 13:15:20

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym zaserwuję Ci stare, polskie przysłowie: Zapomniał wół, jak
cielęciem był.
(czas coś na pamięc łyknąć ??).

5. Data: 2010-01-10 22:03:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takich "wypalonych żywcem", którzy uroili sobie, że pozostają na wyższym
etapie rozwoju niż inni, potworny u nas dostatek.

Nie należy ich nękać.
Niech lepiej spoczywają w pokoju. ;)

--
CB

6. Data: 2010-01-11 01:37:09

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym zaserwuję Ci stare, polskie przysłowie: Zapomniał wół, jak
> cielęciem był.
> (czas co? na pamięc łykn?ć ??).
> MK

Nie rymuje się :-)
Mięta Panie.
Ale, jak nie kopnąć, to głowa nadal na trotuarze, a trup ulicą płynie.

Mizdrzenie, tu, nie pomada.
W potoku słów, umyka nawet skała.

ett

7. Data: 2010-01-11 01:51:00

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote in message

He..he, pustosłowie:

Bezradność

pusta głowa i pustosłowie
z pustego i Salomon nie naleje
na wietrze pusty kłos
na pustkowiu się chwieje
nie było w nim ziarna
pusta głowa i pustosłowie
z pustego i Salomon nie naleje

Panslavista

8. Data: 2010-01-11 02:13:19

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 10-styczeń-10, gdy eTaTa wymamrotał:
> mozolne jest, nie tłucz.
> wykuwa się w bólach, a ten tłukłby, żeby jeszcze bardziej bolało.
> sadyst?

nudyst.

> no to dawaj, do mnie nie dotarło.
> niby dotarło, a jednak nie dotarło.

:-))

Chyba się zatarło :-)

(coś, w tym, Ryby jest)

Spinaker do Tranu.

> też bym chciał dostać pewność. świadomość już mam.
> chyba.
> ale pewność jest ważniejsza.

chyba
na pochybel.

"Wziąć psa "własnego", uśpić. Położyć na nim łapę.
Generować stany." Banalny tunel.

Otwartą Puszkę Pandory, zamknąć - to jest zadanie na miarę mistrza.

Pewność, w poczuciu skuteczności się zawierając, potrzebuje stanów
odmiennych, nie zawartych w powszechnym domniemaniu.
Jak wiesz, trochę mózgów prześledziłem, to jest technicznie _naukowo
wytłumaczalne, wręcz banał.
Cholera wie kto to wykorzysta. Tu tajemnica już (jest) niema.

Dziecinada.

Wół

9. Data: 2010-01-11 02:17:24

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obraź Się :-)

Pukanie to przyjemność, nie? Vilarku?

10. Data: 2010-01-11 07:09:29

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 03:13, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

> Otwartą Puszkę Pandory, zamknąć - to jest zadanie na miarę mistrza.

Bardziej mistrzowskim jest, oswoic jej zawartosc.

> Wół

A jednak Ciele.

Średnia wieku uczestników psp
Papageno i Czarodziejski fiut - pożywka dla świeżej krwi
Re: Choćbym chciał nie wiadomo jak
Re: przyczyna i skutek
DLACZEGO...