Można napisać łaskawie tekst.

131. Data: 2010-01-13 19:28:57

Temat: Re: Można napisać łaskawie tekst.
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:hil541$dk8$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> A truskawki wolisz z cukrem czy bez?
>
> Ewa

Ojej! To aż tak widać, że z cukrem? Może wyślę Ci trochę starsze zdjęcie-
tam to o wiele mniej widać:-).

--
Serdecznie pozdrawiam i przypinam poczucie winy za zauważenie tego faktu

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

132. Data: 2010-01-13 21:36:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Ojej! To aż tak widać, że z cukrem? Może wyślę Ci trochę starsze
> zdjęcie- tam to o wiele mniej widać:-).

Nie przejmuj się, ja mam jeszcze gorzej, bo lubię z cukrem i śmietaną. ;)

Ewa

133. Data: 2010-01-13 21:39:05

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie przejmuj się, ja mam jeszcze gorzej, bo lubię z cukrem i śmietaną. ;)
>
> Ewa

Ale ty jesteś szczupła. I gdzie tu sprawiedliwość?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

134. Data: 2010-01-13 21:45:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" napisał w wiadomości

> Ale ty jesteś szczupła. I gdzie tu sprawiedliwość?:-)

Sprawiedliwości pewnie stanie się zadość, kiedy dobiję do Twojego wieku. ;)

Ewa

135. Data: 2011-01-11 23:09:27

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
On 11 Sty, 03:13, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

> Otwartą Puszkę Pandory, zamknąć - to jest zadanie na miarę mistrza.

Bardziej mistrzowskim jest, oswoic jej zawartosc.

> Wół

A jednak Ciele.

- ;)) Chciałabyś.

Jakie to przewrotne :-) Weź i wywróć wstęgę mobiusa. Czekam
na geniusz cycatej.

Obym się zdziwił.
ett

136. Data: 2011-01-11 23:12:42

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Żaba i wąż też przestrzeni potrzebują, żeby wyżyć, do końca - zanim
> zdychną.
> W puszce ciemno i nie ma luster - żaba przegląda się w wężu, wąż w żabie.
> Poza puszką żaba przejrzy się w weżce i motylku - zanim je połknie.

A wąż?
Azaliż żaba jest ochydna :-)
Jak świnia dla żyda.
Choć jego smakołyki żre.

ett

137. Data: 2011-01-12 04:16:40

Od: "puciek2" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Łaskawość wynika z wiary w dzieciaki. Złudne :-))
>
> Asymilacja z płcią "nad..." podobną, do tego nowego odkrytego...
>
> Im (jej) potrzeba kolejnych stu milionów lat, łat, bat, etc.
> Jednak, po co?

[...]

> Moje wnioski są u mnie. Wasza indolencja u Was.
>
> Czemu największy człowiek chodzi o kulach?
> Czemu najgrubszy nie potrafi tyłka podnieść? I czemu anorektyczka zdycha w
> przychodni?
> Tematy standard.

Moja indolencja podpowiada mi że 'wystarczy'
setkę 'Marshmallow Testów' dziennie na sobie
skutecznie przeprowadzać i już jest z górki.

A co u Ciebie.

[...]

> ett

puciek.

138. Data: 2011-01-12 05:08:48

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puciek2" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

Nie dobiłem do setki.
ett

I nie dobrnę :-)

ett
Witaj

139. Data: 2011-01-12 09:35:50

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 00:09, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> A jednak Ciele.
>
> - ;)) Chciałabyś.
>
> Jakie to przewrotne :-) Weź i wywróć wstęgę mobiusa. Czekam

Nie dla wszystkich on :)

> Obym się zdziwił.

Juz mozesz.

140. Data: 2011-01-12 09:38:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puciek2" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

Desant?

Średnia wieku uczestników psp
Papageno i Czarodziejski fiut - pożywka dla świeżej krwi
Re: Choćbym chciał nie wiadomo jak
Re: przyczyna i skutek
DLACZEGO...