Można napisać łaskawie tekst.

121. Data: 2010-01-12 18:50:07

Temat: Re: Można napisać łaskawie tekst.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> W tej dyskusji ja Qry nie postrzegam jako wyluzowanej. Raczej-
> nastroszona taka jest:-).

Łyse nie może być nastroszone.

Qra

122. Data: 2010-01-12 19:02:59

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łyse nie może być nastroszone.

Łyse, zimą ???
Brrr ...

123. Data: 2010-01-12 23:05:56

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> [...]
> intencje, od tych które miałem w rzeczywistości.
> ta komunikacja na literkach, jest pozbawiona dodatkowych czynników z
> reala, uzupełniających, albo nawet - kształtujących - ostateczny
> przekaz.
> wyraz twarzy, spojrzenie itp itd.
> stąd pewnie twoja chęć do zdjęć (uwaga rym - nie biały) :)
> ja tez lubię znać wizualnie osoby z którymi piszę.
> ale zdjęcie to mało - dopiero jak sie z kims spotkasz i poznasz go
> dłużej, będziesz w stanie rozszyfrować, co stoi za jego literkami.
> jakie emocje. jakie odczucia.
> a tak - narażamy się na różne nieporozumienia.

No... nie powiem, że nie. Powiem: Czołg! :)

michał

124. Data: 2010-01-12 23:26:26

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Dodam tylko- i przepraszam, że na zasadzie wtrętu- iż nie było to
> pytanie egzaminacyjne ani turniejowe, a tylko pytanie wynikłe z mojej
> niewiedzy. Jednak- odniosłem takie wrażenie- zachowałaś się, jak bym
> Cię egzaminował. Poza tym- tak w tej przytoczonej wypowiedzi jak i w
> innych- wyraziłem opinię, że akurat ten wiersz (Mitteleuropa) właśnie
> jest rymowany. Skąd więc nieporozumienia? Z czego- twoim zdaniem-
> wynikły?

Nie bierz tego za atak, co napiszę. Moim zdaniem o wiele szybciej uzyskasz
właściwą odpowiedź, jeżeli zadasz pytanie we właściwy sposób. W Twoich
słowach do Qry kryła się upierdliwa chęć wykazania, że Qra nie ma racji.
Skoro zorientowałeś się już, że popełniłeś błąd w wersyfikacji utworów
Herberta, to wystarczy powiedzieć "przepraszam, nie miałem racji" i kropka.
O nieporozumieniu nie zostanie śladu.:)

michał

125. Data: 2010-01-13 12:18:58

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Herberta, to wystarczy powiedzieć "przepraszam, nie miałem racji" i
> kropka. O nieporozumieniu nie zostanie śladu.:)

Michale- wiesz na czym polega problem? Otóż przy komunikacji międzyludzkiej
należy używać prostych zdań. Pytanie jest pytaniem. Pyta osoba która nie zna
(nie jest pewna) odpowiedzi. Odpowiedź jest odpowiedzią na to pytanie. Czyli
coś takiego:

"Znasz wiersze Herberta z rymem?:-)" (copyright by Chiron)
Normalna odpowiedź by mogła brzmieć:
"tak, znam (ewentualnie wymienić tytuły)", albo" "Nie znam", lub"nie jestem
pewna".
I to wszystko na ten temat. Jednak jest grupa ludzi, których w ogóle nie
interesuje prawda. Interesuje ich w zasadzie wyłącznie pokazanie, że oni
mają rację, i próba wymuszenia na innych, żeby myśleli tak, jak oni chcą.
Najczęściej- nieudolna próba.
"Nie bierz tego za atak, co napiszę."- to dobry przykład. Zaraz napiszesz
coś, i nie napiszesz tego po to, żeby przekazać informację lub/i ją uzyskać.
Piszesz po to, żebym ja sobie pomyślał tak, jak Ty chcesz, żebym sobie
pomyślał. To śmieszna i nieudolna manipulacja, rzecz jasna. Dlatego w
najprostszych stwierdzeniach doszukujesz się czegoś, czego autor tam nie
zawarł- np co najmniej 2 razy w moim pisaniu do kogoś doszukałeś się
szantażu. I to naprawdę trzeba było dużo złej woli, żeby tak interpretować
to, co napisałem. Teraz jest podobnie. Dlaczego? Zapewne w głowie Ci sięnie
mieści, że można zadać pytanie nie po to, żeby komuś zrobić świństwo, lecz
po prostu użyć go w celu, o którym pisałem: uzyskać informację. Bo taki jest
cel pytań. Wprost. Jednak- nie dla Ciebie. Co przecież świadczy o Tobie jak
najbardziej. Z najprostszego pytania (jak to powyżej) potrafisz zrobić coś a
la Qra, albo i lepiej. A wszystko zgodnie z koronną zasadą, która tu ma
zastosowanie: sądzę ciebie według siebie...

--
Serdecznie pozdrawiam- i nie traktuj tego zaraz jako atak. Ja potrafię
oddzielić michala- zapewne całe życie manipulowanego, od jego świństw, które

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

126. Data: 2010-01-13 12:45:21

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Często czytasz długie teksty w usenecie ?

127. Data: 2010-01-13 12:52:06

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Często czytasz długie teksty w usenecie ?

Nie potrafię odpowiedzieć, czy często. Czytam. Czytam długie instrukcje
programów, długie artykuły (psychologia, polityka). Z częstością różną.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

128. Data: 2010-01-13 13:22:08

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Nie potrafię odpowiedzieć, czy często. Czytam. Czytam długie instrukcje
> programów, długie artykuły (psychologia, polityka). Z częstością różną.

A lubisz zielony kolor ?

129. Data: 2010-01-13 16:48:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> A lubisz zielony kolor ?

Lubię, ale już nie nudź. Zieeeew:-(

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

130. Data: 2010-01-13 18:56:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Lubię, ale już nie nudź. Zieeeew:-(

A truskawki wolisz z cukrem czy bez?

Ewa

Średnia wieku uczestników psp
Papageno i Czarodziejski fiut - pożywka dla świeżej krwi
Re: Choćbym chciał nie wiadomo jak
Re: przyczyna i skutek
DLACZEGO...