Srodek nasenny

1. Data: 2000-10-28 23:13:46

Temat: Srodek nasenny
Od: "Fabian Rolof alias Dzi@dek" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracuje w systemie na zmiany od dwoch lat i od tego czasu cierpie na
bazsennosc probowalem srodkow nasennych bez recepty ale bez rezultatu bylem
u mojego lekarza a on nie chcial mi przepisac srodkow nasennych twierdzac
ze wyrzadza wiecej szkod niz pozytku tyle ze nie on spi po 3-4h na dobe wiec
mam pytanie jak mozna kupic takie srodki bez recepty ?

2. Data: 2000-10-29 18:12:12

Temat: Re: Srodek nasenny
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fabian Rolof alias Dzi@dek napisał(a) w wiadomości:
<8tfljh$s4s$2@news.tpi.pl>...
> [...]
wiec
>mam pytanie jak mozna kupic takie srodki bez recepty ?

Tabletki nasenne mozna stosowac na krotka mete a nie dzien po dniu. Lekarz
mial racje.
Bez recepty dostaniesz najwyzej ziolka na bazie melisy i kozlka.

Czas zmienic prace.

Adam B.

3. Data: 2000-10-29 20:17:54

Od: "Fabian Rolof alias Dzi@dek" <d...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

to znajdz mi lepsza czyli taka za ktora mam 3k na miech na reke a w pracy
gram dobie w diablo 2 lub inne gry a na powaznie nie ma jakiegos sposobu na
dostanie lekow bez recepty ?

Dzi@dek

--------------
mail: d...@x...pl
UIN: 14893540

4. Data: 2000-10-29 23:36:02

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus napisał(a):

> Tabletki nasenne mozna stosowac na krotka mete a nie dzien po dniu. Lekarz
> mial racje.
> Bez recepty dostaniesz najwyzej ziolka na bazie melisy i kozlka.

To jest na uspokojenie a nie na normalny sen.

Myślę, że nie brałby tych tabletek codziennie, tylko ze 2, 3 razy i sen
powróciłby do mormy...Nadmieniam, iż powinny to być jakieś raczej słabsze
tabletki, żeby na drugi dzień mógł wstać normalnie do pracy i nie być
sennym...Lekarz okazał się nieludzki postępując w ten sposób...Mnie moja
rodzinna lekarka zapisała jakieś takie malutkie białe proszeczki ( nie pamiętam
nazwy - skończyly mi się a były w domu bardzo długo--brałam czasami - w
sporadycznych przypadkach, żeby móc spać normalnie i wstać rano normalnie i....
nie być niewyspana).

Kaja

5. Data: 2000-10-29 23:45:19

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> gram dobie w diablo 2 lub inne gry a na powaznie nie ma jakiegos sposobu na

Idź do lekarza rodzinnego i powiedz mu, że Ci się rozregulował sen a musisz
wstać rano jak człowiek do pracy...Co to za lekarz, który nie chciał przepisać
jakiś nie działających silnie proszków.

Kaja

6. Data: 2000-10-30 09:57:42

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisała

> [...]
> nazwy - skończyly mi się a były w domu bardzo długo--brałam czasami - w
> sporadycznych przypadkach, żeby móc spać normalnie i wstać rano normalnie

No chyba żartujesz! A nie potrafiłaś sobie sama z tym problemem poradzić,
podobnie jak z tą depresją, która Cię tam kiedyś dopadła? Musiałaś naprawdę
łykać prochy? Przecież to grozi uzależnieniem :~>>

Maja

7. Data: 2000-10-30 12:11:23

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> To jest na uspokojenie a nie na normalny sen.

Tyle wiesz co zjesz.

> [...]
> tabletki, żeby na drugi dzień mógł wstać normalnie do pracy i nie być
> sennym...Lekarz okazał się nieludzki postępując w ten sposób...

Ja na jego miejscu zrobilbym to samo.
Nie ma tabletek nasennych, ktore nie zaburzalyby faz snu. Nawet te, ktore sa
reklamowane jako nie zaburzajace tez zaburzaja.
W wyniku tego czlowiek zapyspia ale ten sztuczny sen jest bardzo kiepski pod
wzgledem jakosciowym.
Ponadto notoryczne stosowanie BZ moze spowodowac uzaleznienie.

Adam B.

8. Data: 2000-10-30 13:09:05

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fabian Rolof alias Dzi@dek" <d...@x...pl> wrote in message
> [...]
wiec
> mam pytanie jak mozna kupic takie srodki bez recepty ?

Z własnego doświadczenia: Biegaj wieczorem, albo trenuj coś wysiłkowego...
zdrowsze to i daje lepsze skutki w długim czasie...
Śpij dobrze-Pipok.

9. Data: 2000-10-30 22:14:05

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus napisał(a):

> [...]
> wzgledem jakosciowym.
> Ponadto notoryczne stosowanie BZ moze spowodowac uzaleznienie.

Jak weźmie raz tabletkę, prześpi noc, to potem--jak przypuszczam na
podstawie
własnego doświadczenia-- już następnej nocy będzie mu się chciało spać i
tabletka może być już niepotrzebna.
Co to jest BZ?
Dziwne, że sam zainteresowany gdzieś uciekł i nie wypowiada się.

Kaja

10. Data: 2000-10-30 22:16:37

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja Krężel napisał(a):

> No chyba żartujesz! A nie potrafiłaś sobie sama z tym problemem poradzić,
> podobnie jak z tą depresją, która Cię tam kiedyś dopadła? Musiałaś naprawdę
> łykać prochy? Przecież to grozi uzależnieniem :~>>

Coś Ci się zupełnie za przeproszeniem popieprzyło...Pomyliłaś chyba
adres...Może cofnij się do poprzednich postów...Nigdy bym nie brała
żadnych
proszków na depesję, ponadto jestem zdrowa na ciele i umyśle a kłopoty
mogą
dopaść rownież i Ciebie...Nikt nie zna dnia ani godziny...Do mnie już
się los
znowu uśmiechnął i to w bardzo krótkim czasie ...i bez pomocy "ludzi"
oraz
proszków...Gdyby mnie dopadła przedtem jakaś depresja, to napewno już
bym nie
żyła... ale ja wiedziałam, że moja krzywda wróci tam skąd była mi zadana
i już
los się mści na tych osobach...Bez mojej ingerencji....:-)
Co do proszków na sen, to może byś coś poradzila tamtej osobie ( nie
pamiętam
już kto to był), która ma kłopoty ze snem i przestała się mnie
czepiać?...
Połknięcie ze dwa razy proszka na sen nie powoduje uzależnienia i
czasami jest
potrzebne jak dla kogoś dzień jest nocą a noc dniem...a trzeba rano
wstać do
pracy.

Kaja

Btw.Jesteś jakmś wstrętnym, zgryźliwym i nie lubianym babskiem.
Nie będe Ci już odpisywała.

rtęć w organizmie człowieka [PILNE]
Sine palce.
Bóle głowy i osłabienie