Srodki antykoncepcyjne - za darmo

31. Data: 2003-12-01 09:54:43

Temat: Re: Srodki antykoncepcyjne - za darmo
Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lidia_b" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bq8ci6$7js$2@inews.gazeta.pl...

> Dorosniesz to zrozumiesz, ze nie kazda dziewczyna przyjezdzajaca z Polski
> jest w Anglii sprzataczka czy kurwa, jak najprawdopodobniej twoje
kolezanki.

Ej, nie przesadzaj, nie jesteś moją koleżanką ;)
Poza tym, pomyliłaś słowo "dorośniesz", ze słowem "zestarzejesz się" -
rozumiem, że Ty już jesteś zestarzała i już rozumiesz ?? ;)

> chyba to ty mnie nie zrozumialas
> Moze zbyt prosto rozumuje jak na twoj poziom inteligencji.
> Sprobuje wyjasnic: jesli ktos odnosi sie do mojej wypowiedzi ironicznie,
> znaczy ze sie ze mna nie zgadza, wiec ma przeciwne poglady, przypuszczam
ze
> jest przeciwnikiem antykoncepcji.

Błąd we wnioskowaniu logicznym, moja prosto rozumująca dyskutantko :)
Jeśli obśmiałam Twoją wiedzę na temat Unii Europejskiej, to nie świadczy to
wcale o moim stosunku do antykoncepcji (ani Twojego zdania na jej temat) a
tylko i wyłącznie o moim stosunku do Twojej zapierającej dech w piersi
nieznajomości mechanizmów rządzących zjawiskiem, w którym Ty już mieszkasz,
a ja będę za kilka miesięcy. Jeśli wydawało Ci się, że odnoszę się do
Twojego zdania ne temat antykoncepcji to cóż... nie jest to moją winą, że
nikt nie nauczył Cię czytania ze zrozumieniem.

Moje zdanie na temat antykoncepcji nie ma tu najmniejszego znaczenia, więc
nie będę go włączać do dyskusji, żeby Ci nie mieszać już dodatkowo w głowie
:)

pozdrawiam

Monika

32. Data: 2003-12-02 20:04:32

Od: "Lidia_b" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> placic
>
> Oczywiscie mialo byc................za siebie.............
> :))))

Jestem za, dlaczego mam placic za kogos podatek na utrzymanie drogi krajowej
(ten w paliwie nie wystarcza ponoc nwet na male remonty) skoro nie mam
samochodu, ten co ma i jezdzi powinien placic, wsztystkie drogi w polsce
powinny byc platne! Kto chce niech placi ktro nie to nie i juz, mi nie
potrzebna policja, dlaczego wiec mam placic na policje? Ja mam swoich
prywatnych policjantow, jak ktos nie ma niech placi ale dlaczego ja mam
doplacac? Dlaczego mam placic skladki na emerytury, wszak ja o swoja sobie
zadbam, ci co nie zadbali niech teraz placza. itd..
Widzis synku, to, ze ty akurat z czegos nie korzystasz bo byc moze nie masz
dziewczyny, czy zony nie oznacza, ze *nie chcesz placic za kogos* bo top z
czego ty korzystasz to na pewno wg. ciebie powinno byc platne, pomuysl jak
ny tak kazdy ograniczyl sie tylko do tego co idzie w jego kieszen, czy to
nie oznaczalo by roz\padu panstwa? Wrocili bysmy do jaskin i palek. Zanim
cios napiszesz przenmysl. Moj post mial pokazac jak *te* problemy rozwiazuja
inni, ktorzy dawno doszli do tego, ze taniej jest zapobiegac niz potem
utrzymywac samotne matki z dziecmi. (za to chyba tez bys nie chcial placic a
placisz kilkaset razy wiecej).
Pozdrawiam
ps.
z twojego postu wynika ze w anglii jest komunizm.... no popatrz nie
wiedzialam, a zyje tu juz dwadziescia kilka lat. Zastanawia mie w takim
razie fakt, dlaczego tak chetnmie ludzie uciekali z prl-u i jechali miedzy
innymi do anglii czyzby w prl-u nie bylo komuny i tu jej szukali?

33. Data: 2003-12-02 20:15:40

Od: "pmlb" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uzywaja
>

> Nie, nie tylko takie. Ale takie tez. A przykladow uzywam skrajnych, bo
> przecietny Polak przykladow normalnych nie rozumie. Gdyby rozumial, to
cala
> dyskusja nie mialaby miejsca.

Lepiej jest wg. ciebie doplacac do samotnie wychowujacych matek?

34. Data: 2003-12-03 06:22:10

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pmlb" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Lepiej jest wg. ciebie doplacac do samotnie wychowujacych matek?

No, coś Ty ? Przecież Wojciech już wyraził swoje zdanie na temat dopłacania
do "dajacych tylka panienek" - bo nie wątpie, że w jego systemie wartości w
takim miejscu plasują się samotne matki (które jak wszystkim wiadomo dają
tyłka, bo bez tego nie byłoby prokreacji)

pozdrawiam

Monika

35. Data: 2003-12-03 06:24:52

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl> napisał w wiadomości

> Nie, nie tylko takie. Ale takie tez.

ROTFL :)
A możesz mi powiedzieć, w jakim celu te inne, nie "panienki dające tyłka",
przyjmują środki hormonalne?? Bo mnie się wydawało, że podstawowym celem
przyjmowania hormonów jest "dawanie tyłka" przy zmniejszeniu ryzyka zajścia
w ciąże.

BTW przyjmując przez analogię - Ty jesteś facecikiem dającym fiutka ??

Monika

36. Data: 2003-12-03 20:50:50

Temat: Odp: Srodki antykoncepcyjne - za darmo
Od: "Wojciech Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Idiom <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bqjve1$e6h$...@a...news.tpi.pl...

> BTW przyjmując przez analogię - Ty jesteś facecikiem dającym fiutka ??

Monika, nie obraz sie slonce Ty moje, ale robisz sie upierdliwa. Z mojej
strony EOT, bo przedluzanie tego watku nie ma sensu.

pzdr
W.

POMOCY!!! pchła ludzka?!
zakwasy