Stabilność wanny z panalem PCV i jakie uszczelnienie?

1. Data: 2003-09-04 14:06:38

Temat: Stabilność wanny z panalem PCV i jakie uszczelnienie?
Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Zainstalowałem sobie wannę narożną, bez zabudowy tylko na załączonych nóżkach
oraz zakryłem "firmowym" panelem PCV. Oprócz nóżek są jescze kotwy w ścianie,
jednak wanna jest tylko w nie wsunięta (zgodnie z instrukcją).
No i właśnie nie za bardzo mi się to podoba, bo wanna ma jednak możliwość
ruchów w zakresie 2-3mm. Zwłaszcza żle to wygląda w kontekscie ewentualnego
uszczelnienia styku ze ścianą. Obawiam się, że jak zasilikonuję to przy
jakimś szapnięciu wszystko się odklei. A może nie, może właśnie wtedy będzie
się trzymać ? A może lepiej zastosować inne rozwiązanie (oprócz pełnej
zabudowy) ?

FUT warning: pl.rec dom
--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

1. Data: 2003-09-05 05:21:12

Od: "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zet" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> [...]
będzie
> się trzymać ? A może lepiej zastosować inne rozwiązanie (oprócz pełnej

Hmm kotwy powinny byc dokrecone tak aby docisnac wanne do plytek oraz miedzy
obrzezem wanny a plytkami nalezy wkleic specjalna pianke, zapobiega
obtarciom i skrzypieniu, takrze na styku kotwy i wanny nalezy umiescic
pianke.

Wojtek

1. Data: 2003-09-05 06:44:14

Od: "adal" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
będzie
> się trzymać ? A może lepiej zastosować inne rozwiązanie (oprócz pełnej

Jesli nie ustawisz wanny na sztywno to zapomnij o dokladnym uszczelnieniu
przy scianie.
Adal

1. Data: 2003-09-05 06:57:03

Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Recently Wojtek Jablonski wrote:
> [...]
> obrzezem wanny a plytkami nalezy wkleic specjalna pianke, zapobiega
> obtarciom i skrzypieniu, takrze na styku kotwy i wanny nalezy umiescic

No ale konstrukacja jest taka, że właśnie nie da się bardziej dokręcić.
Pianka też jest. Musiałbym po prostu sam robić inne kotwy, bo te załączone
nie ustabilizują wanny. Albo udsunąć ją maksymalnie, czyli ok 0,5cm
i wstawić jakieś dystanse. Albo zostawić jak jest i nie uszczelniać przy
ścianie.
A inne systemu mocowania jak wyglądają, bo u mnie kotwa ma kształt Z, tylko
z pionową poprzeczką. Dokręca się ją na max do ściany i zostaje taki haczyk
w który się wsuwa krawędź wanny oklejoną pianką. Tylko haczyk jest właśnie
za duży za to z b. grubej blachy, więc zmiany kształtu cienko widzę...

1. Data: 2003-09-05 09:32:09

Od: "Wojtek Jablonski" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w który się wsuwa krawędź wanny oklejoną pianką. Tylko haczyk jest właśnie
> za duży za to z b. grubej blachy, więc zmiany kształtu cienko widzę...

Ja dokupilem takie blaszki szerokosci 10 cm i w ksztalcie |_ stabilizuja
bezproblemowo.

Wojtek

1. Data: 2003-09-12 17:21:05

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodam, że przed uszczelnianiem warto napełnić ją wodą
T.

odliczenie od podatku
hartowane szybki do kuchni - gdzie?
{SPAM-KRAKÓW} - Nowa strona