Stalkerom.

11. Data: 2011-01-05 11:15:27

Temat: Re: Stalkerom.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 03:13:44 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> Polecam inny wpis JKM, zwłaszcza od momentu:
>
> "...W przypadku Smoleńska odpowiedzialność ponosi oczywiście
> śp.kpt.Arkadiusz Protasiuk - ale z tego nie wynika, że podjął złą
> decyzję!..."

Jasne :->

12. Data: 2011-01-05 11:21:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 02:36:03 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> Ale JKM nie zamierzał zadowalać żadnej z opcji :-)
> Po prostu jedna taka opcja nie rozumie o czym on pisze...

Tesztaksądzem :-)

13. Data: 2011-01-05 11:26:28

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 12:21, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Wed, 5 Jan 2011 02:36:03 -0800 (PST), Stalker napisa (a):

> Tesztaksondzem :-)

Cieszę się, że było Cię stać na samokrytykę.
Liczę na to, że następnym razem ostrożniej dobierzesz porażająco-
niszczący cytat :-)

Stalker

14. Data: 2011-01-05 11:36:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 03:26:28 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> Cieszę się, że było Cię stać na samokrytykę.

Gruntb to dobre samopoczucie, jak widzę.

> Liczę na to, że następnym razem ostrożniej dobierzesz porażająco-
> niszczący cytat :-)

Następnym razem zacytuję wypowiedź międzynarodowej komisji. Myślę, że Cię
równie usatysfakcjonuje.

15. Data: 2011-01-05 11:44:10

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 12:36, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Następnym razem zacytuję wypowiedź międzynarodowej komisji. Myślę ,że Cię
> również usatysfakcjonuje.

Będę czekał z niecierpliwością. Kiedy można się takowej komisji (i jej
wypowiedzi) spodziewać?

Stalker

16. Data: 2011-01-05 11:51:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 03:44:10 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> Będę czekał z niecierpliwością. Kiedy można się takowej komisji (i jej
> wypowiedzi) spodziewać?

Kto wie, może wcześniej niż myślisz. Ale to tylko dla niedowiarków ważne,
bo dosyć jest takich, co sami wiedzą, jak było.
Rozumiem, że Tobie wygodnie wierzyć w "przyjaciół Moskali" i ich szczere
intencje. Takich jak Ty też jest sporo. zawsze było.

17. Data: 2011-01-05 12:18:26

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> JKM wymyślił całą serię innych przyczyn (nie mających nic wspólnego z
> zamachem, ale jego zdaniem będących niepotrzebnym dzieleniem włosa na
> czworo), po czym skomentował co myśli o sprawie:
>
> " proszę sobie samemu uzupełnić - i nie zawracać głowy! " :-)
>
> Stalker, miało być straszliwie, wyszło jak zawsze :-)

Może lepiej zamiast JKM'a poczytać Adama Mickiewicza:
http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201101/12940
35838_by_J4801_500.jpg

IDZIE SROGA ZIMA
DO AISZY - TEMAT KOCI...
Postulat o krągłych łydeczkach
Niezłe jaja...u was tez tak jest?
Jak sie konczy zapatrywanie na tarantule?