Staniki po raz enty

1. Data: 2006-06-19 21:58:12

Temat: Staniki po raz enty
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bardzo wiedziałam, o co chodzi z tymi problemami z rozmiarami staników,
czarami pani Hani itp, bo zawsze kupowałam rozmiar zbliżony do tego, jaki
wynika z tabelki (a wynika, w zależności od sezonowych wahnięć w wadze, 75AA
lub 80 AAA, że takich nie produkują, to kończyło się na 75 lub 80A).

Dzisiaj ku mojemu zakoczeniu zanabyłam stanik rozmiaru 70C. Ten sam model w
rozmiarze 75B miał za duże miseczki. Więc odszczekują wszystko, co może nie
wygłaszałam publicznie, ale myślałam w cichości serca o tym, że tajna wiedza
pani Hani sprowadza się do tego, że sprawnie posługuje się centymetrem i
dobiera rozmiar stanika do tego, co jest w rzeczywistości, a nie do tego, co
klientka nosiła 15 lat temu i zawsze taki rozmiar kupowała, bo się
przyzwyczaiła. (Zaznaczam, że u pani Hani nie byłam i się nie wybieram).

Cholera, rozmiarówka staników to rzeczywiście czarna (albo ecru) magia.

--
Nika
Pisz tutaj

2. Data: 2006-06-20 07:42:15

Temat: Re: Staniki po raz enty
Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja się podczepię - kupiłam na allegro minimizer. Rozmiar, który
noszę zwykle, 85E. Pasuje idealnie, a sam biustonosz jest
*rewelacyjny* :) Z wyglądu podobny do Avocado, o którym kiedyś tu
rozmawiano, taki niby dwuwarstwowy, wewnątrz zwykła miseczka na
fiszbinie, a z wierzchu trochę bardziej zabudowana koronka. Ma
szerokie ramiączka i potrójne zapięcie, świetnie trzyma biust, IMO
można by go używać jako biustonosza sportowego. Co do zmniejszenia, to
po prostu inaczej układa piersi niż inne modele, nie spłaszcza wcale,
ale zamiast wypychać je do przodu, rozkłada je jakby bardziej na boki,
więc rzeczywiście optycznie - zwłaszcza z profilu - wydaje się, jakby
biust był mniejszy. Mam też push-up i różnica w wyglądzie, porównując
z minimizerem, jest kolosalna :) Z tym, że minimizer jest o wiele
wygodniejszy od push-up [ale może to wina konkretnego modelu].

Pozdrawiam, Carrie bardzo zadowolona z zakupu :)

3. Data: 2006-06-20 09:53:58

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrie napisał(a):
> [...]
> ale zamiast wypychać je do przodu, rozkłada je jakby bardziej na boki,
> więc rzeczywiście optycznie - zwłaszcza z profilu - wydaje się, jakby

i to wyglada dobrze? biust ma byc z przodu... taki
rozlozony pod pachami okropnie znieksztalca figure,
moim skromnym zdaniem.
dlatego trzymam sie z daleka od wszelkich minimizerow.

-- kasica

4. Data: 2006-06-20 10:15:41

Od: misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Carrie" <c...@w...epf.pl> napisał w wiadomości

, rozkłada je jakby bardziej na boki,
> więc rzeczywiście optycznie - zwłaszcza z profilu - wydaje się, jakby
> biust był mniejszy.

Jaki jest sens zmniejszania optycznie biustu?

pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

--
Na miłość nie ma lekarstwa - jeno pocałunek i uścisk, i leżeć razem.
Przywarłszy do siebie nagimi ciałami. (Longos )

5. Data: 2006-06-20 10:26:57

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska napisał(a):

> Użytkownik "Carrie" <c...@w...epf.pl> napisał w wiadomości
>
> , rozkłada je jakby bardziej na boki,
>
> Jaki jest sens zmniejszania optycznie biustu?

niektorzy maja np. bardzo duzy biust w stosunku do sylwetki.
inaczej sensu nie widze... ja tam swojego F nie zmniejszam.

-- kasica

6. Data: 2006-06-20 10:32:46

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska napisał(a):

> Użytkownik "Carrie" <c...@w...epf.pl> napisał w wiadomości
>
> , rozkłada je jakby bardziej na boki,
>
> Jaki jest sens zmniejszania optycznie biustu?

Imo taki sam jak ze zwiekszania biustu, zwezania bioder, poszerzania
ramion itp.

th

7. Data: 2006-06-20 11:20:57

Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Jun 2006 11:53:58 +0200, Katarzyna Kulpa napisał(a):

> i to wyglada dobrze? biust ma byc z przodu... taki
> rozlozony pod pachami okropnie znieksztalca figure,
> moim skromnym zdaniem.
> dlatego trzymam sie z daleka od wszelkich minimizerow.

Ale on nie rozkłada się pod pachami :) Ja mam taki biust, że jak się
go zbiera do środka, to pod ubraniem wygląda prawie, jakby między
piersiami nie było żadnej przerwy :/ Z dekoltem wygląda to całkiem
nieźle, natomiast pod bluzkami bez dekoltów różnie. A ten biustonosz
bardziej oddala piersi od siebie, co mi się wydaje całkiem wygodne -
ale do tego, żeby były pod pachami, to im daleko jeszcze :)
Przede wszystkim jednak bardzo dobrze przytrzymuje, nic mi się nie
majta i nie trzęsie, co w innych biustonoszach, które noszę, zdarza
się bardzo często.
Nie mówię, że będę nosiła tylko minimizery, ale możliwość takiej
odmiany mi się podoba :)

Pozdrawiam, Carrie

8. Data: 2006-06-20 11:26:35

Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Jun 2006 12:15:41 +0200, misiczka - Lesława Aleksandra
Ignaszewska napisał(a):

> Jaki jest sens zmniejszania optycznie biustu?

Pewnie taki sam, jak powiększania, tylko w odwrotną stronę :)

Ja nie uważam, żeby bardzo duży biust _zawsze_ wyglądał dobrze. W
niektórych sytuacjach i strojach wolę, żeby mój nie rzucał się
przesadnie w oczy. Prawdę mówiąc, wolałabym mieć nieco mniejszy, ale
co zrobić - jest, jaki jest, dlatego cieszę się, że można go w jakimś
stopniu "regulować" za pomocą bielizny :)

Pozdrawiam, Carrie

9. Data: 2006-06-20 11:33:28

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mówię, że będę nosiła tylko minimizery, ale możliwość takiej
> odmiany mi się podoba :)

Co to jest ten minimizer?

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

10. Data: 2006-06-20 12:51:06

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):

> Użytkownik "Carrie" <c...@w...epf.pl> napisał w wiadomości

> Co to jest ten minimizer?

taki stanik co splaszcza piersi. moim zdaniem wyglada
sie w tym do chrzanu :)

-- kasica

Chwalę salonik fryzjersko-kosmetyczny
dobry krem do twarzy z filtrem 50
podkład Astor Natural Fit Sun Tint i inne
Nowości Sally Hansen
[Trochę OT] Zdjęcie do CV