Statystyka sępiąca

11. Data: 2004-12-01 17:59:48

Temat: Re: Statystyka sępiąca
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote:

> Z czystej ciekawości: ile roślin udało się Wam wysępić od znajomych
> w zeszłym sezonie? Liczą się nie sztuki, tylko ilości
> gatunków/odmian itp.

Kilkadziesiąt.

Pozdraiwam,
Grzesiek
--
Raz do Doliny Pięciu Stawów
Przyszedł na biwak pluton Żuawów.

12. Data: 2004-12-01 18:29:58

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2fz2p99wr.fsf@sapijaszko.net...

| Kilkadziesiąt.

Ciekawe, ciekawe...starannie policzyłeś?

Niedowierzająco, Basia.

13. Data: 2004-12-01 18:45:40

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ oczywiście, po prostu byłam ciekawa, czy ktoś przekroczył setkę;-)

Ja w ubiegłym roku chyba tak, w tym raczej nie, ale bliżej niż dalej tej
setki było, najgorsze jest to, że nowych nabytków (tego- i ubiegłorocznych)
nie spsisywałam i jak jak biedna spis zrobię sie zastanawiam. Swoją drogą
wysępić znaczy dostać ot tak bez niczego, czy wymiana się do tego wlicza. Od
Ciebie Basiu na razie są wysępione, bo nie miałam okazji się zrewanżować
:((((

Pozdrawiam
Kaśka

14. Data: 2004-12-01 19:03:36

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote:

> Ciekawe, ciekawe...starannie policzyłeś?

W mijającym roku wychodzi, że 65. Z tych spisanych. W poprzednim roku
dobrze ponad 150 z samych Żuław przyjechało :-).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jest w Tunezji port Bizerta
To kartografów oferta

15. Data: 2004-12-01 19:23:22

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z czystej ciekawości: ile roślin udało się Wam wysępić od znajomych w
> zeszłym sezonie? Liczą się nie sztuki, tylko ilości gatunków/odmian itp.

Tego nie wiem , sporo , ale do setki nie dociągnęłam ;-)

Pozdrawiam
Teresa

16. Data: 2004-12-01 19:46:28

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Od
| Ciebie Basiu na razie są wysępione, bo nie miałam okazji się zrewanżować

Wg ostatnich ustaleń "wysępione" oznacza dostane, przy czym rozumie się
domyślnie, że rewanż nastąpi:-)

To kto ma ponad 100, u licha? Marta odezwij się!

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2004-12-01 20:16:48

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Dec 2004 20:46:28 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> To kto ma ponad 100, u licha? Marta odezwij się!

Na pewno będzie tego setka, tak myślę.
Ten sezon był obfity w spotkania grupowe.
Połowa mojej ziołowo-bylinowej rabaty to wysępione rośliny. A mała to ona
nie jest.

I zauważam, że zaczynam się zbliżać do stanu, gdzie sama będę wywozić
hurtem:D

Pozdrawiam
Marta

18. Data: 2004-12-01 20:44:31

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To kto ma ponad 100, u licha? Marta odezwij się!
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ja mam nadzieję podnieść statystyki w przyszłym roku. Mój kajecik staje
się pojemniejszy a w nim długa lista ...
Ale i tak wolałabym, rudego liska :-(

Serdecznie Miłka

19. Data: 2004-12-02 03:58:31

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> To kto ma ponad 100, u licha?

Wszyscy mlodsi. Nawet Dziadek i Dziadek 2.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

20. Data: 2004-12-02 06:58:07

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Wg ostatnich ustaleń "wysępione" oznacza dostane, przy czym rozumie
> się domyślnie, że rewanż nastąpi:-)

> To kto ma ponad 100, u licha? Marta odezwij się!

Jak liczyc z wysepionymi nasionami to chyba mam, tylko nie wiem, czy to sie
liczy, bo czesc jeszcze nawet nie jest wysiana, a istotne sa chyba rosliny?
:-)
Swoja droga ten rok byl zadziwiajaco spokojny :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Epitafium dla wierzby :(
poszukiwania
Sadzonki szparagów