poszukiwania

1. Data: 2004-12-01 11:17:48

Temat: poszukiwania
Od: "Marlena" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wiem, że to nie ta grupa ale mam zapytanko.
Może znacie adres grupy o kwiatach doniczkowych?

--
---
Pozdrawiam

2. Data: 2004-12-01 11:47:14

Temat: Re: poszukiwania
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marlena" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Wiem, że to nie ta grupa ale mam zapytanko.
> Może znacie adres grupy o kwiatach doniczkowych?

Zasadniczo jedna doniczka z kwiatkiem to też ogród...

"Tematyka grupy:
Grupa powinna umożliwiać wymianę doświadczeń i służyć zarówno zaawansowanym
jak i początkującym w tworzeniu i przekształcaniu swoich ogrodów, jako
miejsc w których będą chętnie przebywali korzystając z wielu ich walorów.

Wymiana myśli powinna wzbogacić w wiedzę np: co zrobić aby mieć ładniejszy
ogród niż u sąsiadki. Jak zachęcić dziewczynę lub żonę do pielenia. Co
zrobić aby dżdżownice nie uciekały z naszego ogrodu. Czy można mieć pięknego
psa (samca) w pięknym ogrodzie.

Grupa może służyć nawiązywaniu znajomości w celu wymiany ciekawych roślin
(nasion, cebul, sadzonek).

Należy przewidzieć możliwość zamieszczania ogłoszeń ściśle związanych z
tematyką grupy. Informować będą one ogół zainteresowanych o pojawieniu się
na rynku nowych roślin, sprzętu czy usług.

Podobnie jak w innych grupach pl.*, zabronione jest wysyłanie binariów,
spamów, krosspostowanie do zbyt wielu grup i przedłużające się dyskusje
nie związane z tematyką grupy."

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-12-01 12:48:02

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marlena" <m...@w...net>

> Wiem, że to nie ta grupa ale mam zapytanko.
> Może znacie adres grupy o kwiatach doniczkowych?

Tak.
alt.pl.rosliny.doniczkowe

Majka

4. Data: 2004-12-01 14:06:00

Od: "Marlena" <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> Tak.
> alt.pl.rosliny.doniczkowe
>
> Majka

Wielkie DZIĘKI!!!

--
---
Pozdrawiam

5. Data: 2004-12-01 15:53:31

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> Tak.
> alt.pl.rosliny.doniczkowe

Tylko, że jest to w sumie prawie martwa grupa i możesz na odpowiedź czekać i
czekać.
O kwiaty doniczkowe możesz pytać tutaj, a trochę informacji o konkretnych
roślinach znajdziesz też na mojej stronie
www.ciekawe-rosliny.pl

Z pozdrowieniami, Maria

6. Data: 2004-12-01 17:28:05

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cokpd8$h31$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> O kwiaty doniczkowe możesz pytać tutaj, a trochę informacji o konkretnych
> roślinach znajdziesz też na mojej stronie

Myślę że to dobry pomysl,sama chciałabym skorzystać z rad, jak również
podpowiedzieć co nieco:-}

Pozdrawia TeresaR z 95 doniczkami roślin w domu

7. Data: 2004-12-01 20:27:37

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@g...szczecin.pl> wrote in message

> alt.pl.rosliny.doniczkowe

Jesli mialbym jakies pytanie z tej "dziedziny", to zadalbym je tu a nie na
alt.pl.rosliny.doniczkowe.
Celowo ujalem w cudzyslow dziedzine, bo mysle, ze ma ona plynne granice.
Wystarczy, ze posadze w doniczce klon polny... Jak mialem sie juz okazje
przekonac, na pl.rec.ogrody dowiem sie wiecej na ten temat niz na grupie,
ktora przynajmniej z nazwy mialaby miec wezsze zainteresowania i za razem
bardziej konkretna wiedze. Z drugiej strony mozna przeciez rosliny
doniczkowe trzymac (przynajmniej okresowo) w ogrodzie :)

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2004-12-16 14:18:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z drugiej strony mozna przeciez rosliny
> doniczkowe trzymac (przynajmniej okresowo) w ogrodzie :)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

A zimą w ciepłym kompoście.

Pozdrawia na dobrą sprawę boletus