Sadzonki szparagów

1. Data: 2004-12-01 08:40:29

Temat: Sadzonki szparagów
Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktos moze mi pomoc w znalezieniu zrodla sadzonek szparagow?
Najlepiej jesli daloby sie je sprowadzic wysylkowo.

z gory dziekuje

moni

2. Data: 2004-12-01 14:30:54

Temat: Re: Sadzonki szparagów
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> czy ktos moze mi pomoc w znalezieniu zrodla sadzonek szparagow?
> Najlepiej jesli daloby sie je sprowadzic wysylkowo.

Nigdy nie spotkałem w sprzedaży sadzonek szparaga, jes małe
zainteresowanie i nie ołaca się produkować.
Spróbuj rozmnożyć z nasion. Wysiej teraz, wzejdą wiosną.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2004-12-01 16:15:40

Od: "grzegorz" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie spotkałem w sprzedaży sadzonek szparaga, jes małe
> zainteresowanie i nie ołaca się produkować.
> Spróbuj rozmnożyć z nasion. Wysiej teraz, wzejdą wiosną.
a gdzie dostac nasiona ??

4. Data: 2004-12-01 17:42:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzegorz" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
| a gdzie dostac nasiona ??

No proszę, a jak się męczyłam z wykopywaniem karpy w sierpniu, to chętnych
nie było:-(

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-12-01 18:19:01

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie dostac nasiona ??

Jak nie znajdziesz gdzieś blisko,napisz do Mirzana aby przysłał Ci
ofertę nasion.
Pozdrawiam . Mirzan

6. Data: 2004-12-01 19:20:05

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No proszę, a jak się męczyłam z wykopywaniem karpy w sierpniu, to
chętnych
> nie było:-(

Hę ? To co to było co mi dałaś i posadziłam ?

Pozdrawiam z niepokojem
Teresa

7. Data: 2004-12-01 19:43:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

| chętnych
|
| Hę ? To co to było co mi dałaś i posadziłam ?

Szparag - ale co poszło na kompost, to poszło:-(

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-12-02 00:16:20

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szparag - ale co poszło na kompost, to poszło:-(

Plakacik Ci zrobię.
Z napisem " Łączka " ;-)

Pozdrawiam
Teresa

9. Data: 2004-12-02 00:21:48

Temat: Re: Sadzonki szparagów -> znów dygresje
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

| Plakacik Ci zrobię.
| Z napisem " Łączka " ;-)

Kajam się:-)

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2004-12-02 09:01:56

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "grzegorz" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> |
> No proszę, a jak się męczyłam z wykopywaniem karpy w sierpniu, to chętnych
> nie było:-(
>
> Pozdrawiam, Basia.

Czesc,

szparagi uzywane jako rosliny ozdobne i rosnace w wiejskich ogrodkach sa latwe
do zdobycia.
Ja jestem zainteresowany raczej wyselekcjonowanymi odmianami uzytkowymi.

Mialem ogromna intuicje bo wczoraj zajrzalem do porzuconych "Anonsow" i przez
przypadek znalazlem oferte dwuletnich karp chyba pod Zamosciem. Cena hurtowa
(?) 60 gr za sztuke.

Jesli kogos interesuje pewna ilosc karp to prosze sie zadeklarowac. Wowczas
podam telefon i mam nadzieje ze zmasowany atak detalistow zmusi producenta do
uruchomienia sprzedazy wysylkowej.

Nie jestem zwiazany w zaden sposob z producentem:-)

moni

Andrzejom
Gdzie zbierać dziką tarninę ?
Wiongrona