Sterydy

1. Data: 2002-04-25 13:24:46

Temat: czy internet uzaleznia?
Od: d...@w...pl (dora) szukaj wiadomości tego autora

chyba kazdy zgodzi sie ze mna, ze Internet wciaga, ale czy mozna
powiedziec, ze uzaleznia?
coraz czesciej jest droga nawiazywania nowych znajomosci -
przyjazni, niektorzy twierdza, ze milosci. spedzamy "w sieci"
coraz wiecej czasu i podoba nam sie to bardziej niz real.

napiszcie, co sadzicie :-)

dora

Wielka Majówka! Propozycje na Długi Weekend Majowy! < http://naszemiasto.pl >

1. Data: 2002-04-25 15:18:43

Temat: Re: czy internet uzaleznia?
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dora" <d...@w...pl> napisał w wiadomości news:3cc8038841be5@wp.pl...

> [...]
> przyjazni, niektorzy twierdza, ze milosci. spedzamy "w sieci"
> coraz wiecej czasu i podoba nam sie to bardziej niz real. napiszcie, co

Sądzimy, że masz rację;) - i uzależnia i pozwala na wiele. I na dobre i złe.
Wybór należy do Ciebie :)
E.

1. Data: 2002-04-25 15:52:53

Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sieci lokalne też uzależniają ?

rw

1. Data: 2002-04-25 15:57:47

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Czy sieci lokalne też uzależniają ?
Uzależnia nie Internet, czy sieci, tylko poszczególne usługi.
Więc uzależniają przede wszystkim czaty, komunikatory, IRC.
WWW mniej, Usenet i mail jescze mniej a np. FTP chyba wcale.

Tak więc kwestią pozostaje, z czego chcesz korzystać w sieciach
lokalnych.

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "nie.", "cierpie.", "spamu." i ".qvx" z mego
adresu w nagłówku.

1. Data: 2002-04-25 16:14:53

Temat: Re: Sterydy
Od: "remo" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzadko komu udaje się doprowadzić mnie do tego stanu, a tu proszę.
Rozbawiłem się.

Dziękuję.

Ciało

1. Data: 2002-04-25 16:26:15

Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "remo" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy sieci lokalne też uzależniają ?
A dlaczego nie..........?
Jesli jest kupa ludzi na lokalnym, i gadacie przez komunikatory to moze
uzaleznic tak jak Chat.
Jednak napewno mozna sie uzaleznic od sieci lokalnej grajac w gry w trybie
multiplayer.

%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%
Najwiekszy MISZCZ Internetu
Niepowtarzalny Bischop
Petenci przyjmowani sa tylko pod adresem:
s...@b...pl
Wszelkich reklamacji nieprzyjmuje
Nasze biuro udziela rowniez porad prawnych
#Szanuj Zielen i Netykiete#
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%

1. Data: 2002-04-26 13:02:44

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> ale jestes super :D strzel se steryda zeby mozg Ci urosl ;)

:-) Zartowalem
P.S. mozg zmaleje, nie urosnie... ;-)

1. Data: 2002-04-26 17:45:37

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andr3as" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "remo" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> nie ma dowodow scisle naukowych na temat wplywu na psychike sterydow (w
> sensie przejawow agresji 'roid rage')

Są. Co wiecej, w ostatnich latach mówi się i diagnozuje "osobowość
sterydową", podobną do psychopatycznej, nadpobudliwą, drazliwą, z
trudnościami samokontroli, przerostem agresji kierowanej na zewnątrz. Z
reguły u osób biorących przez kilka lat sterydy, badaniem EEG i TK stwierdza
się organiczne uszkodzenia centralnego układu nerwowego. Dyskusyjny jest, co
za tym idzie - stopień poczytalności sprawców przestepstw, którzy zażywali
sterydy, gdyż celuja oni w przestępstwach brutalnych, impulsywnych i
działaję wtedy w stanie żwężonej świadomości. Rada - aby trzymać się od
takiego osobnika z daleka, jest więc ze wszech miar słuszna.
Dorrit
.

1. Data: 2002-04-26 21:00:39

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Greg"

> Najgorsze gdy taka osoba mieszala sterydy z alkoholem. W
> tych chwilach naprawde potrafila zaszalec i trudno bylo ja uspokoic nawet
> przez bardzo bliskie osoby. Paru chlopakow w tym czasie probowalo takze
> popelnic samobojstwo.

Qrcze, trzeba tych paqueros z daleka omijać !
Że aż tak źle z nimi, nie wiedziałam.
E:)

1. Data: 2002-04-27 12:36:14

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> Są. Co wiecej, w ostatnich latach mówi się i diagnozuje "osobowość
> sterydową", podobną do psychopatycznej, nadpobudliwą, drazliwą, z

zatem jesli masz linka do strona albo numer journala (czy czegos tam), w
ktorym sa opublikowane raporty badan dotyczace zmiany np. nastroju w wyniku
zazywania sterydow, to chetnie poczytam... to co mi bylo dostepne:
kontrolowane badania, w ktorych przez 8 tygodni podawano pacjentom 500 mg
enantatu testosteronu tygodniowo (grupy: sterydy + silownia, sterydy -
silownia, silownia na czysto, nie pamietam czy bez silowni i bez sterydow
tez byla grupa)... zmiany: oczywiscie masa miesniowa i sila, ale nie
stwierdzono zmian w poziomie agresji... co z tego wynika? wynika z tego, ze
wiele zalezy od przyjetej metody! jedyna uprawniona tu metoda bylyby badania
podluzne (przynajmniej kilkuletnie), a nie tak jak te hepeningi, w ktorych
jest milion zmiennych, z czego 10% kontrolowanych... moze to agresywni biora
sie za sterydy... albo moze tylko Ci, ktorzy przekraczaja nawet dawki
zawodowcow dostaja kopa?
wszelkie artykuly na ten temat bardzo chetnie przeczytam! :)

Lubi, nie lubi, lubi, nie lubi...??? Czyli jak nie niszczyć kwiatków...
Problem uzaleznienia od pracy.
szukam: społecznosci wirtualne
Czlowiek...przypadkiem.. .myslacy
[OT] Dobra nowina: Raj dla wszystkich ;-)