Stop towarom halal!

31. Data: 2017-06-20 16:56:40

Temat: Re: Stop towarom halal!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> wrote:
> [...]
ie_uboju_ilub_produkcji_w_systemie_hala/procedura_wy
dawania_certyfikatu_halal_dla_produkcj

Pewnie, przecież u siebie nie mają kogo tłuc. Gorzej w innych:
http://wyborcza.pl/1,76842,17904205,W_Bosni_tyka_rad
ykalny_islam.html

> Tak mi się wydaje, że Ikselka dalej nosa nie widzi. Nawet podaje mi
> przykład Szwecji, jak piszę o Bośni.

Piszesz o MUZUŁMANACH i halal. A Bośnia jest najbardziej muzułmańska,
radykalnie islamistyczna - więc co Ty mi tu chcesz niby imputować, że u
nich powszechność halal wynika stricte z wolności i otwarcia na
różnorodność? I że handel z nimi upoważnia do nieliczenia się z
preferencjami klientów w krajach niemuzułmańskich?

> Przecież to zaraz obok.

Albowiem muzułmanie żyją tylko w Bośni i wokół niej i nigdzie więcej.
Akurat usprawiedliwianie nieliczenia się z Polską, bo się handluje z
Bośnią, zakrawa na kpiny.

No i ten "przykład Szwecji" może sobie jednak przeczytaj - to świetna
ilustracja, jak narzucanie muzułmańskiego sposobu życia może się przykro
skończyć dla samych muzułmanów.

PS. Możesz podrzucić jakieś dane, ilu braci w wierze przyjęła Bośnia?
:->

32. Data: 2017-06-20 16:58:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
ie_uboju_ilub_produkcji_w_systemie_hala/procedura_wy
dawania_certyfikatu_halal_dla_produkcj

> Zaraz obok Bośni i Szwecji jest też Izrael. Ona to wszystko wie, przecież
> to rzut beretem z Kielecczyzny!

Dla takich światowców jak wy - na pewno. Co tam ja :->

33. Data: 2017-06-20 22:21:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 16:28, Pszemol pisze:
ie_uboju_ilub_produkcji_w_systemie_hala/procedura_wy
dawania_certyfikatu_halal_dla_produkcj

> Zaraz obok Bośni i Szwecji jest też Izrael. Ona to wszystko wie, przecież
> to rzut beretem z Kielecczyzny!

Najwyżej kilka centymetrów. Zależy, w jakiej skali mapę kupisz. ;)

Ewa

Rabarbar do ciasta.
Kuchnia muzułmańska.
Jak muslim muslima...